2013年4月1日 星期一

長肚腩

最近為咗幫大頭妹增肥真是出盡法寶,不過都不外乎密密煲湯,同 "整色整水"﹗買咗好多新的餐具,又買咗日本整便當的工具,希望真係有用啦﹗希望 2個月內可以增 2磅啦﹗想不到我自己想減 2磅都難...相反想大頭妹增 2磅一樣難...佢的磅數已經一年無變過啦﹗

有一日我同大頭妹講,
我: 你要食多啲野呀﹗你睇下佢幾細粒?
大: 妹妹細粒﹗
我: 妹妹先唔細粒呀﹗你睇下妹妹個肚腩?
大 (望下妹妹個肚腩,再望下自己個肚腩): 妹妹個肚腩好大,我無肚腩。
我: 係囉﹗所以你要食多啲野囉﹗妹妹個肚腩都大過你﹗
大 (心有不甘,再望下自己個肚腩): 我個肚腩長過妹妹﹗
我: ... (我都是第一次聽人講自己個肚腩長
?﹗)

呢SET野要$299,不過大頭妹好鍾意 SET TABLE,所以買比佢玩同用囉﹗


呢SET是用來CUT麵包/ 芝士/ 火腿的﹗


呢SET是用來整飯圑的﹗


最近一有時間就煲湯,呢款是大頭妹最鍾意的 "彿手瓜紅蘿蔔粟米無花果湯",岩晒成日咳的大頭妹飲﹗


HEHEH...話明 "財散人安樂",因為今個月都會再去影家庭相,又走去買 FAMILY TEE。
呢件 ALICE IN THE WONDERLAND是我的﹗

呢件是大頭妹的﹗

呢件是大頭妹自己揀的﹗

好靚的花花外套,都是 $99,其實大頭妹已經勁多外套,我都真是要收手啦﹗

仲有夏天的短褲仔,買夏天褲容易好多,起碼唔會吊腳﹗


呢件是爸爸的﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...