2013年4月12日 星期五

親子關係母乳餵哺工作坊



之前在 FACEBOOK PAGE,事先張揚了上星期日會去香港小童群益會參加一個親子關係同
母乳餵哺的工作坊﹗好適合準媽媽參加,當日所見大部份都是準媽媽,仲有準爸爸﹗年代唔同,依家嘅爸爸係親子關係上的參與度大咗好多﹗哈哈哈...我就同大頭妹一齊去,話明親子工作坊嘛,星期日是親子時間,我當然帶埋大頭妹一齊去啦﹗

工作坊分 2部份,上半部是講親子關係,何謂親子關係,故名思義就是父母同子女由小培養的關係,應該是越早開始越好﹗其實唔難理解,一個小朋友由 0-3歲,生命入面就只有父母,這個時候父母的影響力是最大,我相信無人唔同意。尤其依家小朋友早熟,睇新聞有6歲的小朋友就入"童黨",都真係幾恐怖﹗之前都睇過一篇文章講 "你可以有一個小朋友幾耐?",依家小朋友細個想你陪佢,你唔比時間佢,到自己老咗有時間,佢大個已經唔洗你陪佢啦﹗所以我將我大部分的私人時間都花在兩個寶貝身上﹗

講 座入面,社工仲分享咗好多親子的 tips,要多點從小朋友的角度出發,唔好比自己的情緒去影響教小朋友的行為,我之前都講過,我自己都試過係大頭妹戒片的時候,當佢瀨尿的時候,打佢 pat pat,之後諗返,佢由一出世就係片片大小便,其實我點可以祈望幾日就可以令佢明白,唔可以係片片大小便 (大頭妹的戒片血淚史)?﹗

另 外社工講咗一點我好認同的,就是要多 "抱抱" 啦﹗我知道好多老人家都話小朋友抱得多會好扭抱,但是係唔係要去到喊都唔抱呢?﹗以大頭妹為例,佢 BB的時候,我真係佢一喊就抱,到大啲之後都無扭抱,佢仲好少喊﹗總之就是要先滿足基本需要 (食得飽﹑著得暖),再滿足心靈上的需要﹗


第2部分是由護士講母乳餵哺,我 陀大頭妹的時候都無聽過類似的講座,其實好有用架 (推介比打算餵母乳的準媽媽)﹗起碼會大約知道餵媽媽奶的情況,我之前睇書,見話要 2-3小時餵 1次,每次要餵 30分鐘,我以為是 "打錯字",食得咁密,又要食咁耐,仲邊有休息時間?﹗到大頭妹的時候...佢每 1.5-2小時就食一次,每次食 30-40分鐘﹗
哈哈...我已經完成我的歷史任務,大頭妹同小丸子頭 6個月都是食媽媽奶的,大頭妹就食得多少少,差不多真是 6個月都全媽媽奶,小丸子就因為我返工唔方便 PUMP奶,雖然都是食足 6個月,不過5個月之後就加好多奶粉啦﹗要成功餵母乳真是要家人同公司的配合﹗

如果大家對以上的講座內容有興趣,我知道佢地4-5月都仲有講座,大家可以CLICK入下面呢條 LINK睇下多啲資料同報名﹗
http://stfle.bgca.org.hk/0465/files/file/breastfeeding.pdf

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...