2013年4月26日 星期五

試菜@九龍維景酒店《唐宮》




上星期二出席了寫blog生涯第一次的試食邀請,再一次多謝九龍維景酒店 METROPARK HOTEL的邀請,我同阿旺一齊出席,同場仲有玻璃珠城的BONNIE。

今次去試菜的是九龍維景酒店中菜 "唐宮" 的宮府菜,名字叫宮府菜,不過就唔是咩熊掌﹑猴子腦,而是用高級的食材,配上精緻的賣相的 FUSION中菜,而且價錢亦好 "親民",一啲都唔 "宮府",大部份的菜式都是百多元,份量亦好足,以酒店中菜來講,算是實惠﹗

太后玫瑰金槍魚 $128,我都是第一次食玫瑰花,賣相真是十分精緻,玫瑰花瓣盛著金槍魚沙律,下面仲有一塊脆餅,真是完全唔似中菜,有少少似西式酒店的COCKTAIL小食﹗


宮廷撈汁海螺片 $168,呢款好開胃,個宮廷汁是醋之類,食落有少少似我地平時食的涼拌海蜤,如果個螺片可以更脆身就好啦﹗


養生白梨胡桃 $98,圓形一片的是梨,上面白蛋的是羊奶芝士,尤於我是一個好怕 "羶" 的人,我的一份...比咗阿旺...

食完前菜就到湯啦﹗

我的松茸花膠燉竹絲雞 $168﹗個湯非常足料,好好味﹗塊花膠好厚身,岩晒我地女仕﹗

阿旺的皇家寶鼎 $168,其實濃雞湯底配上翅﹑鹿肉﹑鹿茸,是酒店的重點推介﹗不過因為我睇緊中醫,我怕我虛不受補,所以沒有揀,阿旺話好濃好正呢﹗
 
御府滿壇香 $168,這個我沒有試啦﹗聽同枱的食客說似 "彿跳牆" ﹗有鮑魚﹑魚翅﹑花膠,好足料呢﹗


汽鍋松草花響螺燉鷓鴣 $148,我試了一口,好香蟲草花的味道,我都想返屋企自己試下煲,不過屋企當然無汽鍋啦﹗


如意香煎帶子春雞 $158,單看賣相還以為是西餐﹗帶子煮得剛剛好,春雞亦十分嫰滑。




達官黃燒魚肚$128,滑滑的魚肚,配上濃濃的雞湯,好味道﹗

御膳豆醬燒鱸魚$238,呢個我覺得好正,因為我平時唔鍾意食魚的都覺得好好味﹗魚好滑,同個汁都好夾﹗


養生五彩素燴$108,食得咁多肉,都要食下菜,呢個有齊紅蘿蔔﹑白蘿蔔﹑西蘭花﹑髮菜﹑雪耳﹗

慈禧玫瑰雪花牛肉 $168,我同阿旺都是牛魔王,呢個燉牛真是好正﹗

因為用上雪花牛肉,入口即溶﹗


清湯獅子頭
是普通餐牌的菜式,依家飲食講求健康,出現咗清燉的獅子頭,肉丸口感鬆軟,另有一番風味﹗


 
清宮棗泥小雞 $58


hehehe...有少少唔捨得食,真係好可愛﹗而且味道仲好好味﹗我相信唐宮的點心一定好出色﹗

滋補椰盅湯圓杏仁茶 $68,杏仁茶是我的至愛啦﹗仲要原個椰盅上,賣相加晒分﹗


阿旺...因為唔食得杏仁茶,佢話佢食完會頭暈,所以我幫佢點咗紅點沙湯圓呢﹗

飲完白酒再飲紅酒...飲到塊面紅晒﹗


阿旺話好易入口,BONNIE之前問咗,好似是大約 $250,以酒店中菜廳開一支酒來講真是好抵呢﹗

阿旺話佢比較喜歡個白酒﹗不過我 2款都無飲,而且我飲完都唔識評酒

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...