2014年9月6日 星期六

靚媽週記 (18/8/14-24/8/14)

唉吔﹗今個星期影得 2日咋﹗因為 2個囡都開學啦﹗朝早成日都好似打仗咁﹗不過我又應該都有化妝架喎﹗點解無影相呢?﹗我自己都唔記得咗﹗哈哈哈﹗生完 2個真係無咩記性﹗但明明我生 2個都無咩吸 "笑氣",點解都會無記性呢?﹗

2014-08-18

heheheh...偷步換季﹗今季 ZARA 啲衫好靚呀﹗已經睇中咗好多件,不過呢件特別鍾意,所以即刻買咗先﹗佢啲衫來得快去得快,好多時有啲款,一星期就唔見咗,所以真是鍾意的,要即刻買﹗


2014-08-22
是日約了同學食飯,襯返個大方得體 look﹗

top: topshop/ pants: uniqlo

今期 SHISEIDO有個 APPS 玩 CHECK下自己面形的黃金比例﹗原來我面長咗少少,眼短咗多多,要畫長少少對眼,上唇又薄咗少少,哈哈哈,所以唔怪得上次小丸子撞腫咗我上唇之後,個樣仲好似 "順眼" 咗﹗不過 INTSTEAD OF 畫厚啲個上唇,個 APPS 教我用唇筆畫細返個下唇﹗又係喎...點解我之前諗唔到﹗咁咪唔洗怕畫大個口囉﹗

大家 LIKE 咗我地 FACEBOOK PAGE未呀?未就快啲 LIKE啦﹗多謝支持﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...