2014年9月5日 星期五

康怡廣場和民返嚟啦﹗

自從搬去太古之後,和民一直是我地一家的飯堂,直至 4月時,無啦啦話搬遷,明明成個商場都 full,可以搬去邊呢?﹗原來搬咗去 PIZZA HUT個位﹗和民個位就變咗翔龍﹗依家個商場就真係熱鬧啦﹗成日都排晒長龍﹗

8月份和民終於開返啦﹗我地一家就即刻去食啦﹗阿旺...又發生咗一件好阿旺的事...叫佢 BOOK 位 (因為佢有和民卡),佢同我講 BOOK 咗,咁OK啦﹗佢去到的時候...先發現...原來自己 BOOK 咗 "東涌" 的和民,我都覺得奇,即日 BOOK都有位,仲以為係唔係因為唔多人知佢開返﹗

我地叫咗個 4人餐﹗連埋大頭姨姨同大頭契媽,5大2小食,再額外叫咗少少其他野﹗


 牛肉鍋



個個都話個薯條好味﹗大頭妹食咗好多﹗

和民沙律,味道唔錯架﹗有時唔係叫餐,我地都會叫呢個﹗

其實...呢碟野...我成日都好膽心,如果新鮮又點解要加咁多醬...如果唔新鮮...又要生食...不過係餐的其中一碟...NO CHOICE...

叫比工人姐姐的牛肉飯


呢個...魚生飯都幾...特別,自己包紫菜食﹗


最後試個新甜品,唔新架啦﹗係我未食過啫﹗

小丸子食飯坐唔定,比我叫工人姐姐帶佢返屋企先﹗返到屋企見佢好慘自己一個人坐係廳﹗囡呀囡,下次乖啲啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...