2014年9月29日 星期一

產品試用: 位元堂小兒清熱散




多謝 she.com 的邀請,今次大頭妹同小丸子可以試用『位元堂小兒清熱散』啦﹗

自大頭妹小丸子 bb 期開始,我就比開奶茶佢地飲,一星期 1 - 2次當是保健,到依家都有飲﹗當時大頭婆婆好好奇,點解我會比開奶茶/ 猴棗散/保嬰丹,這類中藥保健產品比 bb 食,佢自己唔信中國人的一套﹗哈哈...可能因為我之前係保健產品公司做,有時都會同中醫傾下,耳濡目染下都相信中國人中草藥保健養生的一套﹗

小朋友總是鍾意香口食物,我自己係一個零食怪,2個囡跟住我,我基本上都由得佢地食,唔想佢地食的時候,有時唯有偷偷食,又或者等佢地瞓咗先食﹗我知有啲家庭好嚴格,完全禁止零食,不過我就覺得其實無話幾多歲可以開始食零食,返幼稚園之後,佢地學校開 party,就自自然然有得食﹗最近我買殼物早餐比大頭妹同小丸子食,佢地唔鍾意加奶一齊食,就咁食我都覺得好熱氣,所以真是要 "定期" 清清熱﹗

今次轉飲位元堂小兒清熱散,建議食用方法是教用小量溫水混和服用,我就加入奶比佢地一齊飲﹗不過就會沖細樽啲奶,例如: 大頭妹平時飲開 6oz,我就沖 4oz,小丸子飲開 8oz,我就沖 6 oz,等佢肯定飲得晒﹗當然如果要最佳服用效果,都是跟返建議食用方法是教用小量溫水混和服用啦﹗

1盒有 10支﹗

位元堂小兒清熱散含牛黃、水牛角有助清熱解毒,太子參益氣健脾,薏苡仁、茯苓、廣藿香祛濕健脾﹑調理腸胃,配合其他中藥材菊花﹑甘草,無添加劑,針對小兒熱氣! 位元堂香港製造,當然是信心的保證啦﹗


可能比較唔受得潮,我見有防潮珠 (要小心放好,唔好比小朋友食咗呀﹗),同埋寫明開咗之後要放雪櫃﹗


產品由位元堂提供。

銷售點:位元堂門市﹑屈臣氏及特約藥房
查詢電話:2727 8911




沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...