2014年9月11日 星期四

阿旺生日飯@太古城美心

2014年 8月31日 (星期日)

時光倒流到阿旺生日﹗

今年我好衰...到出 blog 呢一刻都未買生日禮物...hahahah...因為我想買跑鞋比佢,要同佢一齊去試,不過佢忙到同我行街的時間都無,我地已經好耐都無拍過拖啦﹗次次出街帶住 2個囡又匆匆忙忙,總之有拖無欠啦﹗呵呵呵呵﹗(不過其實佢今年都無送生日禮物比我呀﹗有紮花囉﹗)

有咗 2個囡之後,生日再無 2人世界,問阿旺想食咩,佢話食金雀,不過星期日唔想出銅鑼灣,都是留返係太古啦﹗ 記得上次去美心有個 hsbc 卡優惠都幾抵 (遲來的父親節晚餐 + 老爺奶奶結婚 40週年晚餐),所以就揀咗美心啦﹗不過因為阿旺的生日今年係正中秋前一個星期,上次個 promotion 無咗,得另一個貴少少嘅﹗


 瑤柱花膠海參羹 - 都好足料,不過好似咸咗少少﹗

沙嗲龍蝦粉絲煲

豉油雞 - 原本應該是貴妃雞,不過因為賣晒,所以轉咗豉油雞。

原隻鮮鮑魚扣花菇 - 4人餐鮑魚一人一隻都明,連冬菇都一人一隻,好似好孤寒咁﹗

翡翠苗

多多表情...多多事幹...


偷影失敗...被發現...其實我想讚下佢一湊二啫﹗

兩個囡成日都無理正經﹗

同小情人合照﹗


去東海堂買 miffy 蛋糕,拎去美心切餅唔洗收切餅費﹗切咗耳仔先記得影﹗

um...個 miffy 蛋糕普普通通...唔夠平時個啲好味﹗不過小朋友就一定好開心囉﹗

先 2日係爺爺嫲嫲屋企慶祝﹗大頭妹同小丸子唱生日歌比爸爸聽﹗



大家 like 咗我地 facebook page未呀?未就快啲 like啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...