2014年9月24日 星期三

Shoe Box Art Jamming Mini Event



多謝 SHOE BOX 的邀請,我地上上星期六出席了 SHOE BOX 的 ART JAMMING MINI EVENT﹗地點就是 SHOE BOX 海港城的分店﹗原來今日個 ART JAMMING EVENT,其中一個環節是之前 SHOE BOX 『小鞋設計師創意設計比賽』的獎禮﹗請了 DJ "朱薰" 作嘉賓﹗佢囝困好可愛呢﹗

去到有 REFRESHMENT,小朋友就最開心啦﹗睇下小丸子幾好笑容﹗

小丸子: 媽咪...影完未?﹗我可以埋位食未呀?﹗

著名 DJ朱薰...我當時諗...其實佢真係好似呔媽﹗

點解小丸子咁嘅樣?﹗因為無得飲檸檬茶囉﹗

REFRESHMENT之後就是 ART JAMMING的時間啦﹗

睇下小丸子幾心急?﹗

大頭妹就油得好仔細﹗

好彩有靚靚姐姐幫手,小丸子都油得似模似樣﹗呵呵呵...我見佢油得鬼唔馬綠...我閃咗去大頭妹的另一邊...扮唔識小丸子...靚靚姐姐見佢一個 2歲小朋友孤伶伶自己畫,就去幫下佢囉﹗

好好彩...到最後...呢杯水都無倒潟...

大頭妹自己油都油得唔錯,當然...DESIGN的人是我﹗

最後影大合照﹗﹗﹗右下角的 2幅就是大頭妹和小丸子的作品﹗

大會送出一對 BIBI鞋比大頭妹同小丸子﹗HEHEHE...佢地就好啦﹗又有新鞋著﹗

BIBI 是來自巴西,佢的鞋墊好特別,是有激活機能,刺激小朋友腳底,好似我地行石春路的原理,不過當然唔會痛啦﹗



外形仲好靚架﹗呢對係小丸子的﹗HAHAH...係小丸子自己揀﹗有 3個色,佢話要粉紅色﹗小丸子學校可以著自己鞋﹗又多一對靚靚返學鞋啦﹗我之前仲買咗 2對比佢添﹗

呢對係大頭妹的﹗又係佢自己揀,我本來揀粉紅色比佢,佢自己話要紫色﹗


前面睇落好似好普通﹗後面有晒閃石好靚靚架﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...