2014年9月8日 星期一

幼稚園功課:親子環保燈籠

今日中秋節,祝大家中秋節快樂!大家有冇得早放呀?

今日講返個中秋節的主題,相信好多幼稚園家長都不會陌生!就是幼稚園例牌親子習作:中秋節環保燈籠啦!

今年想認認真真做一次,上網參考咗好多圖片,再慢慢自己設計,預備材料!首先我想做白兔燈籠,因為夠傳統,但以我的技術,我當然無可能做得出傳統白兔燈籠啦。

第二就是我做一個真是會發光的!說來慚愧,其實大頭妹PN時,我無整。到K1,我只是用Tempo紙巾盒做了一架不會發光的巴士燈籠,未返到學校就已經散散地。之後見同學整的都好靚,覺得自己好hea!對唔住個囡﹗經過呢2年,我明白到其實真是唔好以為小朋友細個就hea做佢地的功課,做親子習作的時候,都是培養小朋友態度的時候!

其實今次的燈籠仍然好普通,不過我已經好滿意!起碼過程中,大頭妹全程都有得參與!貼膠紙固定 led燈,搽白膠貼白兔仔,貼心心貼紙(小丸子都有幫手貼心心)。

睇大頭妹的笑容就知佢好滿意﹗

第2日拎返學校交功課!

材料:水樽1個、奧比斯燈籠的後備LED燈、東海堂Miffy蛋糕傳單、顏色紙1張、顏色膠紙、心心貼紙。


大家 like咗我地個 facebook page未呀?未就快啲 like啦﹗



1 則留言:

  1. Miffy 着咗用粉紅色色紙摺嘅靚靚裙,真係可愛呢 ~ o(≧∇≦o)
    祝你一家中秋節快樂!( ๓´╰╯`๓)♥

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...