2014年9月25日 星期四

今天是快樂的星期五

 嘩...啲 blog好慢,因為最近 blogger 個 apps 成日都 upload 唔到相,一個 blog 幾張相,要 upload 幾日,所以拖慢晒我的進度,講返上上星期五﹗

最近好少同 2個囡出去玩﹗我成日覺得小朋友要多啲出街玩先開心,可惜最近阿旺忙到暈,唔好話 2個人拍拖,真是同佢同枱食飯都難﹗我真是好唔鍾意咁嘅生活﹗無奈阿旺覺得無問題﹗係都要搞到自己無事忙﹗

為咗遷就阿旺的放學時間,今次好大手筆,去太古城的冒險樂園玩,平時多數去AEON的夢之島,玩 2-3局,即是 $20都唔洗,今次去玩波波池,大約要 $50/ 位,2個即是要 $100﹗可以由 5:30pm玩到 10:30pm,玩足全晚﹗玩到 8:45pm去冰場旁邊的餐廳搵定位就差唔多時間啦﹗爸爸要 9:00pm先放學﹗

有大波波池玩又真係開心嘅﹗

不過 $100/次,真是唔會成日去玩呢﹗

呢個 AREA有發射器,唔知點解小丸子會 "扮死",佢行行下有個小朋友發炮,佢竟然瞓底扮死...笑到我肚痛﹗可惜我影唔到﹗


岩岩有生日會,所以有好多小朋友﹗



今日發現大頭妹好大膽,好有正義感,不怕強權﹗有幾個大少少的小朋友蝦一個小朋友 (其實係其中一個小朋友的妹妹),佢竟然走過去幫人出頭﹗同其他小朋友講,你地唔可以咁架﹗

我只係係旁邊睇,希望佢自己可以處理,結果其他小朋友無理佢走咗﹗

之後個班小朋友又唔比小丸子同佢地一齊玩,大頭妹又同人地講佢係佢妹妹,可唔可以同佢一齊玩﹗

預 8:45PM走,玩到 8:15PM開始同佢講,差唔多要走,之後佢 5分鐘又 5分鐘,終於係第 3個 5分鐘時要佢一定要走啦﹗

去 DELI & WINE食 DINNER,不過其實佢地好早收,我未夠 9:00pm入去,入面個 AREA已經 CLOSED,搞到我勁驚等唔到阿旺放學﹗



大家 like 咗我地個 facebook page未呀?﹗未就快啲 like啦﹗




沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...