2014年9月1日 星期一

是日晚餐: 南瓜湯﹑牛扒配薯蓉﹑焗三色椒﹑焗三文魚 (附南瓜湯有圖食譜)


星期六帶 2個囡落 AEON 玩,其實最近阿旺返工好忙,每星期又要返 2晚學,搞到我地都好少 HAPPY FRIDAY了﹗連同佢同枱食飯的機會都少﹗星期六﹑日如果唔係有 EVENT/ 約了朋友,有 99.9%都是宅係屋企,對於 2歲同4歲的大頭妹同小丸子而言,又真是幾難捱,啲精力都無地方發洩﹗

上星期六,等大頭妹上完 phonics,返屋企食埋飯,我地就落 AEON玩了﹗第一站去買餸﹗見到日本南瓜 $20/半個,忽然想煮南瓜湯﹗飲南瓜湯即是食西餐啦﹗咁好啦﹗食牛扒啦﹗咁岩西冷做 discount $59.9/ 2塊,咁就食西冷啦﹗

大頭妹的晚餐﹗點知大頭妹一睇就問我: 我杯橙汁呢?(佢以為 2杯都係車瓜湯) 嗚嗚嗚...煮得咁辛苦,只是掛住杯橙汁﹗

今次是我煎的,平時都是阿旺煎,我打格仔唔靚﹗

我煎扒的時候叫佢兩姐妹幫我整薯蓉﹗

小丸子第一間...試食...

仲要...不停試食...喂喂...小朋友,試食食一啖就得架啦喎﹗

中午的時候預備定南瓜湯﹗

忌廉南瓜湯
材料: 南瓜 半個 / 洋蔥 半個/ 紅蘿蔔 半條
水/ 雞湯 適量
鹽/ 胡椒粉 少少

做法:
1. 先炒洋蔥﹗

2. 再加入南瓜同紅蘿蔔略炒﹗

3. 加水至大約蓋過全部材料 (用雞湯會更好味﹗)

4. 以中火煲 20-30分鐘至材料變軟,放涼,用攪拌機打蓉﹗

4. 最後飲之前再加熱,下鹽﹑胡椒調味,再加忌廉就ok啦﹗

一碗入口軟綿綿的南瓜湯就完成啦﹗﹗﹗

大家 LIKE 咗我地個 FACEBOOK PAGE未呀?﹗未就快啲 LIKE 啦﹗


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...