2014年9月10日 星期三

趕走致敏原﹗洗冷氣﹑除甲醛﹑全屋抗菌一 take 過﹗


9月仲講洗冷氣?﹗是呀﹗因為我見效果真是好,所以就算遲都出返個 BLOG,下年差唔多時間,可以提下自己﹗

其實 早係 12月尾入伙的時候,就已經心思思想驗查新屋甲醛,成日上網 (monster parents)見到有一篇文章話小朋友有白血病,原因係搬入新屋,吸入過量甲醛,真是好得人驚﹗大頭妹 4歲其實已經搬咗 3次屋,小丸子 2歲幾都 2次,每次都總會有新傢俬/ 油過間屋﹗咁岩得咁橋,大頭妹今次一搬入新屋就 "急性支氣管炎",當時 Maggie姨姨係 facebook 見到我 post 大頭妹的 status,已經即時 message 問我洗唔洗介紹 Airestec 比我除甲醛﹗因為佢自己都有類似的經驗﹗今次我新屋又真是係大陸訂了 3大件傢俬,但當時我都入伙,就不了了之﹗如果我一早知有這類服務,一定第一時間入伙前就做,唔洗自己成日心掛掛﹗

之後到夏天開冷氣,就到小丸子 "氣管炎",仲要第一次睇醫生的時候,醫生開咗 "抗生素" ,我見小丸子好似唔係太嚴重,無比小丸子食 (事後比何醫生鬧),之後小丸子條頸生咗粒成 2cm 嘅野,嚇到我死死下,醫生話應該係啲菌走唔到出嚟﹗之後見國皇之家 Marcus 咳咳,佢地懷疑是冷氣機問題,都是搵 Airestec 洗冷氣,我就即刻打去約,仲指明要 check 甲醛 (始終有啲擔心)﹗如期每個月去醫生放低 $1000-2000,都是治標不治本,不如搵個治本的方法,清除致敏原,全屋抗菌﹗


其實之前大頭妹都 "成日" 要嗅氣,以前都唔會有太大感覺,但有一次我幫佢用嘅時候,我調轉咗上下,大頭妹提我用錯咗﹗用完之後佢仲話好舒服﹗我真係好唔想大頭妹以後要依賴佢﹗


見唔見到呀?﹗耳仔下面個位腫咗一大粒﹗真係嚇到我死死下﹗

 希望全屋洗冷氣,做埋抗菌,可以趕走致敏原,2個囡的氣管會好啲,唔洗成日都 "唔順氣" 啦﹗

一朝早 10:00,師傅帶齊工具就開工啦﹗

其實師傅之前都有講,一般正常用料的傢俬,大約半年甲醛就會去到安全水平﹗但師博見我不停問甲醛的問題,所以第一樣野幫我 check 咗先﹗

嘩﹗好開心呀﹗是 0 呀﹗終於可以放下心頭大石﹗不過佢話佢有做過一個 case,做完除甲醛都 check到有,又再做,都仲係有,之後拆開個櫃嚟睇,原來間傢俬鋪用 "黑心木",外面是木,入面是膠水同癈紙,膠水同油漆是最多甲醛的,真是好得人驚﹗另外,師傅都有話,原來做膠板,比做 "焗漆" 少甲醛﹗有小朋友的要留意啦﹗

最重要當然是 2個囡間房,雖然佢地暫時都仲是同我地大人瞓,不過佢地啲衫都是放自己房,而且佢地張上下隔床加櫃,是全屋最大件的訂做傢俬嘛﹗都是 0 ﹗

Check 完甲醛就開始洗冷氣啦﹗

其實之前睇 Maggie個 blog都知,新冷氣唔一定就乾淨,不過唔係師傅開比我睇,自己親眼睇,先知原來...新冷氣...係可以咁污穢嘅﹗

裝修時啲灰留返晒係度﹗我地一開冷氣,啲灰就跟住吹出嚟,比我地吸返晒﹗真是唔好話小朋友,我覺得我地大人吸到都唔係幾好﹗仲要小朋友的氣管未發育好,吸吸埋埋咁多灰塵,真是想唔氣管敏感都難﹗

師傅好有心機咁講究每一個步驟,佢話佢地無賣廣告,都是靠口碑,第一步是用澳洲入口的 pH7.0 酵素配方洗冷氣,利用酵素去分解污洉和細菌。唔同一般用強酸洗冷氣,會損害機身,洗完冷氣之後噴返出洗冷氣的 chemical 的空氣﹗

等數分鐘,再用 Karcher 蒸汽過水﹗雖然話是新冷氣,不過大家見唔見到中間白咗一忽﹗就是洗咗的地方﹗我部冷氣是 12月時新買的,6月開冷氣之後,即是用了大約 2個幾月,每個星期都要工人姐姐洗 "隔纏網" ,不過都唔係完全乾淨﹗師傅都特別提我提工人姐姐,洗完隔纏網之後,一定要乾晒先好放返上去,如果唔係一濕,就好易發霉架啦﹗﹗﹗

師傅話我呢部已經叫做好,我地冬天裝修,師傅唔洗開冷氣,佢話如果夏天師傅開住冷氣裝修,新冷氣出廠本身有一層機油特別吸纏,香港天氣又特別濕,濕加纏是細菌最愛的 "食糧",到下一個夏天再開返冷氣,部冷氣入面都可能發晒霉﹗

最後再做抗菌,佢地話可以 keep到一年,所以大約一年洗一次,就好安全架啦﹗

連冷氣外殼都洗得乾乾淨淨﹗


最後再做埋全屋抗菌﹗Airestec Surface Treatment 可以全屋抗菌,老實講...地可以日日抹,有時一日都唔只抹一次,不過牆就真是好少抹...唔係小丸子去畫牆...我都唔會抹,抹得多又怕 "甩油",天花就更加,所以一般都是天花最易發霉﹗

唔好以為牆身天花發霉唔大問題,其實自己日日吸返晒啲有霉的空氣,我帶小丸子去睇醫生,醫生係咁講架,所以叫我春天一定要日日開抽濕機﹗今次做埋牆身﹑天花抗菌,師傅話一年有效,出年洗冷氣時再做就可以啦﹗希望啲細菌真是遠離我兩個寶貝啦﹗
 


其實如果一早識得入伙前搵專業人仕除甲醛﹑洗冷氣,就唔洗自己成日都心掛掛,兩個囡都未必會有氣管不適,所以依家我一有朋友搬屋裝修,我都一定叫佢地要 check 甲醛﹑洗冷氣﹗剛剛我老闆最近搬屋,我都推介咗佢用 Airestec,因為佢地的服務非常好,包好晒冷氣,舖好晒地方先開始洗冷氣,洗完又執好地方先走﹗我以前公司洗冷氣,啲師傅成日洗到我成 office都污煙瘴氣,仲有 2次洗完冷氣壞埋,原來因為佢地用強酸洗,部機又舊,洗完咪壞囉﹗依家終於明白啦﹗

如果大家有興趣,就自己去 Airestec 的 website 睇下啦﹗
網址: http://www.airestec.com
電話: 24198662


大家 like咗我地個 facebook page未呀?未就快啲 like啦﹗

2 則留言:

  1. 尤其係有幼兒, 更加要小心.

    回覆刪除
  2. 我新屋將會裝修完,除了想試下你推薦的airestec外,還想做澈底清潔。想問,你識不識有好的清潔公司可以幫手做新屋裝修完清潔?

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...