2013年10月18日 星期五

牛陣


新屋開始裝修啦﹗師傅叫我地今個星期自己去睇下地磚﹑廚廁磚先,約埋阿旺放工一齊去睇,我要做公司盤數,佢就日日都OT,7點幾 8點落到旺角,兩個係香港土生土長嘅人,竟然唔知砵蘭街係邊,原來地鐡站一出就係,我地不停向前行,上海街﹑亞階路街,越行越少人,我開始覺得唔對路,我問阿旺 "砵蘭街" 唔係好旺架咩?點解越行越少人?﹗之後我叫佢問人,佢話會唔會一出個條街就係呢?嘩哈哈哈﹗真係 "自由行" 都醒過我地﹗去到砵蘭街,先發現原來裝修材料鋪 7:00就收鋪,真是嚴重 "運吉" ﹗

阿旺話既然都出到旺角,不如食埋飯先返去啦﹗之前行錯路嘅時候見到牛陣,我話不如食吉野家打邊爐算啦﹗阿旺話差太遠,其實我覺得無分別,不過佢堅持要食牛陣,又話有 Haggan Dazs,吉野家無﹗食吉野家嘅價錢,同食牛陣比,食完買一盒 Haggan Dazs都仲得啦﹗


點了最平的一款牛﹗

豬肉片,豬腩片,真是一碟就夠﹗

其實打邊爐我食菜多,所以任食唔岩我﹗

幾多菇菇﹗

唔知點解啲牛牛煮完之後好多個圓圓圈圈咁,我覺得好恐怖﹗

終於到主角﹗haggan dazs雪糕﹗

檸檬雪芭

咖啡

rum酒提子


大家 like咗我地嘅 facebook page未呀﹗請多多支持﹗

2 則留言:

  1. 我都覺得好恐怖。。。次次食親我都話下次吾食。。。哈哈
    醫學上好似叫 “密集恐懼症”。。。。好多人都有

    回覆刪除
    回覆
    1. 下...即係佢地的牛,次次煮完都有圓圈圈架?我以為係今次切法有問題﹗頭一兩舊,我真係要 "呢埋眼" 食架﹗﹗

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...