2013年10月25日 星期五

Home Sweet Home Project (10 - 25 Oct 2013)

新屋開始裝修啦 ﹗

睇完通勝,叫師傅10月10日開工,不過其實只是起咗地腳線,
無辦法因為之後 11/ 12日都忌動土,13日星期日唔開得工,
14/15日就沖羊同猴﹗
哈哈哈﹗我係唔係好神婆?﹗
其實我都唔識架,不過公司有本通勝就 "參考" 下囉﹗

哈哈,唔寫 blog都唔知,原來都開咗工兩星期,
 唔怪之得...兩個食咗豬油膏的夫婦,不停比裝修師傅催﹗
通常只有個客催師傅...我估個師傅都好無奈﹗

我地仲未揀好地磚/ 廚廁磚,
上星期日係灣仔睇咗一次,初部有少少 idea,
 不過人人都話旺角平啲,
無理由唔去旺角行個轉就係灣仔買架﹗
不過今個 weekend 應該會決定架啦 (唔係師傅可能會殺咗我地)﹗
又未睇冷氣 ,最初以為家電唔洗咁早睇,
但因為我地由窗口機改分體式,
所以要早少少決定,師傅先知點 "作喉",

又未決定煤氣爐,我就話買煤氣公司的 "3寶套餐",
阿旺又嫌人地唔夠 "靚仔"﹗靚仔...要錢吖嘛﹗
我依家先知,原來煤氣爐好貴架﹗
 阿旺想要薄身嘅,要成萬蚊﹗


客廳

飯廳

睡房 1

睡房 2

廚房

浴室

師傅都比我地睇返,一卸走個假天花,浴室個天花好 "恐怖" ﹗

之前睡房個入牆衣櫃,拆開入面原來發晒霉﹗
因為之前浴室漏過水,之前仲話想唔換地板?﹗

大家 like咗我地嘅 facebook page未呀﹗請多多支持﹗

6 則留言:

  1. 講真呀!煤氣公司買既,做既保養好d!實際d!當然款式就平凡d!但呢d係長遠野,唔係話用兩三年就算!尤其工人姐姐用,可能無咁錫住用添!一切都係睇$$啦!haha^v^

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢都係打算買towngas,不過佢睇中再貴啲嘅,佢嫌 package入面包嘅唔夠靚仔﹗

      刪除
  2. 加油~~ 我都差唔多完成裝修啦~~

    回覆刪除
  3. 早啲諗埋啲電製位,安邊度要幾多個呀。
    特別電視櫃後面,要預埋櫃面幾高,就返位做製面呀。

    回覆刪除
  4. 買熱水爐就梗係要薄身同恆溫架啦,都好襟用既,值架。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...