2013年10月10日 星期四

Clarins Double Power激活年輕奇蹟產品試用




好榮幸再次得到法國護膚品牌 Clarins 的試用邀請﹗真是好開心呀﹗因為我一直都有用 Clarins 的護膚品架﹗自從上次的試用 (重溫: CLARINS BEST OF THE BEST 三大皇牌產品試用)之後,仲差唔多轉全部護膚品都用晒 Clarins﹗今次要試用佢地 Double Serum 賦活雙精華Extra-Firming Day Wrinkle Lifting Cream 煥顏緊緻日霜- 適合任何肌膚Extra-Firming Night Rejuvenating Cream 煥顏緊緻晚霜 - 適合任何肌膚

今次試用之前,PR安排我到佢地位於 Sogo Club 14/F 的Clarins美妍中心,親身體驗佢地獨有的以全人手方法測試肌膚的 Face Time 30,同介紹產品嘅用途及用法。其實自從上次做完 Face Time 30之後,我平時都有樣學樣,幫自己檢查一下皮膚嘅狀況。

方法好簡單,可以用一面鏡/ 開著電話相機自拍的一邊,然後面部向下 (如下圖),就可以知道自己有冇水腫,不過不是今次的重點﹗另外會再用手測驗皮膚的彈性同乾紋﹗

呢幅係差不多一年前的,當時的我明顯比依家腫同鬆馳 (下巴/頸位),而其實我當時比依家瘦 10磅架﹗仲要係影好多張揀一張好少少,今次係張張都係咁上下,可以出得街,見得人啦﹗
IMG_1437


講返今次試用的產品﹗

Double Serum賦活雙精華,嚴選 20種抗衰老的植物萃取精華及生物科技分子以水性或油性分隔,再採用雙管設計,在使用前一刻先新鮮混合﹗主要針對激活細胞同抗皺,是擁有完美 "水油黃金比例" 的抗老精華﹗上次試用之後我 keep住用咗大半年,已經用第 3支 (夏天的時候我唔係早晚用,一支都用到 3-4個月,冬天時早晚用就大約 2-3個月。),皮膚明顯有光澤,乾紋少咗,用完會覺得每個細胞都 "脹卜卜",好有生氣﹗最重要係以前我用完某啲 serum會出粒粒,用 Double Serum就無呢個問題﹗

Double Serum 賦活雙精華售HKD$630/30ML。


美容師幫我用上手試試﹗:

什麼都未搽﹗

先搽爽膚水﹗

美容師為我印上 DOUBLE SERUM,

好明顯地係有光澤咗﹗

到我自己試用上面啦﹗

嘩哈哈哈﹗我又素顏出鏡,希望無嚇親大家﹗洗完面什麼都沒有搽﹗

先搽爽膚水,秋天天氣乾啦﹗加返 2滴FACE TREATMENT OIL 面部護理油﹗

搽完爽膚水加精華油,皮膚已經明顯有光澤咗﹗

比個側面大特寫大家睇,其實用岩自己的護膚品真是好重要,用岩護膚品,真是秋天都無乾﹑紅腫﹑敏感﹗

之後可以用 Double Serum啦﹗其實我自己早上用 Double Serum前,仲會用 SHAPING FACIAL LIFT 纖顏緊緻精華﹗影唔到佢係水﹑油分開,用之前先即時混合﹗

記得要係掌心加熱完先搽上面,會更加吸收架﹗

用的時候只是輕輕力按上皮膚,唔好拉扯皮膚呀﹗唔係搽咩抗皺都無用啦﹗

先印面,再印額頭﹑下巴﹑鼻﹗最後印頸﹗

即時感覺到皮膚 "脹卜卜",好有精神嘅感覺﹗
 之後就可以搽面霜啦﹗


Extra-Firming Day Wrinkle Lifting Cream ($660/50g),唔好以為 CREAM就一定會 "笠",用落嘅感覺好重水份,而且仲有淡淡的花味,好舒服﹗同搽 SERUM的手勢一樣,先放上手心加熱,再按上面,有助吸收,吸咗落皮膚的底層,所以一啲唔會笠﹗佢無 UV成份,唔想化妝的日子就連妝都唔洗落﹗不過如果要外出,就記得搽完佢之後再搽 UV啦﹗


大約用一粒杏仁的份量就ok﹗

好重水份,用上面好舒服﹗如果天氣再涷啲乾啲,可以再加入 1-2滴的 face treatment oil﹗

Extra-Firming Night Rejuvenating Cream ($690/50g),質地比 day cream厚,不過一樣唔會笠﹗我問過美容師,如果日霜都無 UV,可唔可以早晚都用日霜呢?原來晚霜主要是針對保護皮膚的幹細胞,延長表皮幹細胞的生命週期,促進肌膚在晚上黃金睡眠時間 (凌晨2:00至4:00)的更新,提升再生及緊膚抗皺功效

記得要先放上掌心加熱,再按上面呀﹗我好似好長氣,因為我自己之前用錯方法,成日覺得護膚品好貴,用少少放係指尖就係面上推,結果推來推去都係皮膚表層,吸收唔到,其實仲 "浪費" 呀﹗

皮膚好 "飽滿" 呢﹗

哈哈哈﹗最後...比返張化咗妝的大家睇﹗

其實...唔比妝真係差好遠,做女人真係唔好懶,做咗媽咪更加唔可以懶﹗


Clarins official website: http://www.clarins.com.hk




2 則留言:

  1. 你的皮膚仲好好呀!我唔敢素顏出相呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. wahahah...最近因為不停試護膚品,勤力咗護膚,所以皮膚都好咗﹗

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...