2013年10月15日 星期二

小丸子18個月成長誌


好似好耐無寫小丸子的成長誌,18個月即是歲半,是比較重要的一個階段,一定要寫﹗

其實做父母真係好難做到唔比較,最近同育兒專家講開,有 2個小朋友的家長,一定要避免比較﹗但好似我依家寫小丸子 18個月的成長誌,我都會去望下大頭妹 18個月的成長誌,暗自比較一下 (好彩當時無寫咩,所以無得比較)﹗

小丸子講野都幾好,已經開始講句子,最近學識咗講 "我要...",第一句係講 "我要茶﹗",我要睇,我要篤 (篤檸檬)﹑上次大頭姨姨生日,仲講到唔正嘅 HAPPY BIRTHDAY TO YOU﹗不過就唔太識英文字母/ 數字,只認得少量。

16個半月開始,一星期上 2次 PLAYGROUP,每次上 PLAYGROUP都坐唔定,上 KIDSQUARE個邊,因為小班,都算OK。但上幼稚園個邊都幾頭痛,次次上堂都好似 "捉馬騮" 咁﹗每次唱歌跳舞,佢都要去老師前面跳,阻住其他同學,又成日自己行咗佢,又唔願意等﹗星期六﹑日同佢上完 PLAYGROUP,真係仲辛苦過返工﹗Playgroup老師都叫我要正視問題,不竟大部份幼稚園 interview,都要小朋友坐定最少 5 - 10分鐘﹗坐唔定就唔洗考啦﹗

有一件我嘅傷心事要記底,上 2星期小丸子不停病,上星期夜咳,比咗佢同工人姐姐瞓咗幾日,點知之後我抱返佢入房佢竟然大喊,一定要工人姐姐,我真係由得佢喊,好彩只係喊咗一日,過咗幾日後,佢又自動夜晚自己入返我地房﹗


 上幼稚園的PLAYGROUP比較少影相,上次影咗幾張﹗

小丸子鍾意玩 LEGO﹗


成功砌高高即刻比我睇﹗

貪心人一隻手拎一塊餅﹗


同樹葉玩,叫完幾聲之後,竟然敗走咗﹗


同大頭妹一齊睇故事書,大頭妹講故事比妹妹聽﹗


但妹妹又點會坐定定吖?﹗唔夠 3秒已經唔見咗,大頭妹勁無奈﹗


學家姐要自己刷牙﹗

好搞笑...佢自己拎櫈仔入廁所開水,我地全部人係廳,忽然聽到水聲﹗

原來有個百厭小朋友自己開水﹗

最搞笑係佢仲要扮 "吐水"﹗


大家 like咗我地嘅 facebook page未呀﹗請多多支持﹗

2 則留言:

  1. 小丸子好叻..識得自己開水﹗
    有乖乖家姐係度...學野真係快好多~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...