2013年10月4日 星期五

家居殺菌小法寶


新學期一開始,係 FACEBOOK 已經見到好多媽媽朋友話自己的小朋友打敗仗啦﹗上年返 PN 的時候真是好誇張,一開學大頭妹就病足 2個月,仲咳到 "氣管敏感" ,要食 "青蛙仔",最慘是差不多次次病都傳染小丸子﹗如是者上年開學的頭半年,兩個寶貝輪住病,個個月都要向何醫生 "進貢"﹗今年一早已經做足準備,買齊維他命比大頭妹同小丸子食,已經叫工人姐姐等大頭妹放學返屋企要第一時間換衫洗手,點知小丸子都係打敗仗,肚痾咗一星期,為免佢地又交叉感染,所以要全屋大消毒﹗

同老闆講起,佢介紹我係屋企試下用 AQ天然殺菌淨化液。其實我地 OFFICE都用緊,係老闆的藥房老闆朋友介紹的,直接噴係空氣之中,可以減低空氣中的細菌,我平時通常食完飯就噴下,因為佢仲可以 "散味"。

老闆比咗支多功能配方我,我自己買多支幼兒專用配方,買的時候問下,原來佢有好多功能,可以直接噴於雙手、肌膚、餐具或任何用品的接觸面上,可即時殺菌、消毒、除臭、分解甲醛 (我之後搬屋岩用喎),令空氣和環境更健康舒適,防止病菌擴散,減少交叉感染 (呢點非常重要﹗)。

幼兒專用配方仲可以直接噴係手腳肌膚上,濕疹、蚊叮蟲咬都可以用,噴係食具、玩具等兒童用品上進行消毒,無需沖洗,不怕入口入眼,最重要可以預防手足口病﹗因為AQ的產品都是採用食品級提煉標準和方法,將留蘭香、苦參鹼和十多種天然草本殺菌材料,配合高科技去離子水精煉而成,無添加人造香料和色素,成份全天然,絕無副作用。我上網睇仲話可以用係暗瘡/ 痱滋都有效 (話時話...比小丸子個頭撞到,真係生咗粒大痱滋,成 2個星期都未好...)。有太多功效啦﹗我都係係 AQ的網頁抄,如果有興趣,大家不如直接去AQ的網頁睇啦﹗睇完之後,我覺得我之前真係太 "大材小用"﹗

AQ天然殺菌淨化液,藍色的是幼兒專用配方 ($180/ 230ml),白色的是多功能配方 ($160/ 230/ml)。多功能配方另外仲有補充裝 ($336/500ml),仲可以配合佢地電子空氣殺菌噴霧機用﹗兩個配方都是有機草本植物提煉出來的,100%天然,幼兒專用配方就再溫和啲﹗最重要係佢講明可以比有蠶豆症的人用,因為市面上好多驅蚊產品都唔適合有蠶豆症的人用﹗

即時叫阿旺消毒一下小丸子的餐椅啦﹗已經叫咗工人姐姐每次食完飯之後要噴下﹗最近佢兩姐妹又一齊流鼻涕,希望用完有改善啦﹗我見AQ的網頁話佢可以殺滅頑強的細菌和病毒,在空氣中具高度傳染性的細菌,如沙士和禽流感等致命病菌都可以﹗另外,亦可分解細菌和致病原,導致難聞的氣味和霉味消失,提昇空氣含氧量。

大頭妹見到又話要幫手,好啦﹗比你抹下玩具啦﹗

我想信大頭妹大個會係一個賢妻良母 (似我﹗),佢好鍾意做家務架﹗

呢支幼兒專用配方可以直接噴係身上,比大頭妹自己用都放心﹗


哈哈哈...真係似模似樣喎﹗以後工人姐姐可以又做少一樣家務啦﹗


呢外支多功能配方,我就放係洗手間,噴下佢地的 BB廁所板。因為依家大頭妹識自己去洗手間架啦﹗我意思係佢會自己打開廁所板,自己攞 bb廁所板放上去,再自己坐上去辦大小事,所以廁所板真係要時刻都乾乾淨淨﹗沖廁嘅時候,更會有大量細菌飄浮,有機會沾染毛巾﹑紙巾上面,沖廁後都可以噴一噴 AQ﹗

仲有就係小丸子瀨尿之後,噴下地下﹗其實依家好咗好多,開始幾個鐘先要去一次廁所,唔會再好似初初開始,15-30分鐘就瀨一次﹗依家有時一日先瀨 1-2次,我覺得好叻囡架啦﹗畢竟都只是 17個月﹗希望入冬前戒到啦﹗得閒再講下小丸子戒片的血淚史,應該係工人姐姐的血淚史多,真係洗褲都洗到手軟﹗

我地會用地拖拖完地再噴下地下﹗畢竟地拖盤水都用咗成日,就算已經落咗消毒清潔濟,用完一整日都唔知仲有冇效﹗

最後不得不提﹗AQ仲攞到好多認証,當中包括香港科技大學同香港理工大學﹗証書亦列明殺菌種類同成效,安全放心使用﹗



AQ天然殺菌淨化液: http://www.aqsanitizer.com
Facebook: https://www.facebook.com/AQbiosanitizer

4 則留言:

  1. 回覆
    1. WHAHAHA...我唔敢亂講野...不過so far 大頭妹ok,反而小丸子就即病,應該係大頭妹係學校帶埋啲菌返屋企﹗

      刪除
  2. Sound good indeed , thanks Athena^^

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...