2013年10月8日 星期二

Sunday@Island East Market

上個星期日帶咗大頭妹同小丸子去行下 ISLAND EAST MARKET,之前 SUMMER好似無開,見依家天氣幾好,又去行下,順便買下香港有機蔬菜。除咗有機蔬菜,仲有好多其他HAND MADE食物/ 手工藝品/ T-SHIRT/ 外國入口食品賣架﹗我今次都買咗 "松露醬"﹑鴨肝醬﹑朱古力撻,同麵包﹗


有好多新鮮蔬菜架﹗不過無我想買的粟米﹗


ISLAND EAST MARKET有個 "GREEN AREA" 比小朋友玩下﹗



小朋友玩的時候,我地大人就四圍行下啦﹗

行行下比我見到兩個囡上咗台跳舞,又比佢地吸引返過去﹗

小丸子對鏡頭好敏感﹗我偷影咗佢一張,就比佢發現到我﹗

之後不停對住我跳舞﹗

大頭妹係後面跳 "江南 STYLE",真係唔知點解連小朋友都鍾意江南 STYLE,跳足一年有多﹗

小丸子好落力,跳到跌低埋﹗

又起身再跳過﹗

估唔到佢兩個會玩得咁開心﹗

如果可以加小朋友玩的攤位就好啦﹗

哈哈﹗影完相,我又再行過啦﹗

我就係係呢檔買松露醬,大大樽都係 $150。仲有鴨肝醬,大大罐都係 $100﹗

我上年行的時候都買咗﹗

仲有新鮮雪糕食,不過兩個囡都咳,所以無買﹗

買咗麵包同朱古力撻﹗

新鮮 YOGHURT﹗

走的時候大頭妹話要自己影相,原來係大頭妹的眼中,阿旺係咁高大嘅﹗

佢話想影天上的雀仔,之後同我地講影唔到﹗

轉移影地下﹗

見到樹葉又話要影﹗

見到花又話要影﹗

呢個麵包好好食,有少少似蛋糕與麵包之間,大頭妹食咗 1/6做早餐﹗

呢件就比我同大頭姨姨食咗﹗

3 則留言:

  1. 小丸子真係好搞笑好 cute!!!
    gangnam style... 我都好唔明點解小朋友咁鍾意喎... 我個仔之前間 PN... 生日 party 都會播... 全場師生一齊跳... 真係笑死!

    回覆刪除
  2. Yes yes Mui Mui is super adorable , mama I'm starting a bit jealous on u , haha

    回覆刪除
  3. 一直都好想去這個 market 呀!! 不過成日就唔到時間

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...