2013年10月23日 星期三

早上的親子時間- 大頭妹第一次成功吹波波

未有小朋友之前,我同阿旺真是好 "宅",
有小朋友之後,其實都不是好好多﹗
之前夏天,我都經常放工之後 9秒9返屋企,
襯仲有少少陽光的時候,同大頭妹同小丸子去公園玩下。

不過自從入秋之後,放工返到屋企,太陽伯伯都收工,真是少去咗公園﹗
我覺得小朋友成日 "屈" 係屋企唔係幾好,
諗來諗去,終於比我諗到啦﹗
我今朝 6:30就起身梳洗,再叫醒埋 2個囡,一齊去公園玩﹗﹗﹗
 原來好開心架﹗空氣好似真是比平時清新添呀﹗


 我叫大頭妹去刷牙,小丸子又跟埋入去,之後我自己換衫,
出嚟剛剛比我見到大頭妹幫小丸子擠完牙膏,
比返支牙刷妹妹的情景,真是感動到喊呀﹗

好多人見完佢兩姐妹都話,阿妹好惜家姐,咩都學家姐,
教好家姐就可以教好個妹﹗希望我真是做得到啦﹗

3歲半的大頭妹仲未識吹波波﹗不過佢今日終於學識咗啦﹗

佢最初都唔肯吹,要玩長個支,點知玩玩下甩咗﹗
我就順勢話整唔返,叫佢玩吹個支﹗

小丸子就自己 "琴高琴低"﹗

你都唔知危險架﹗媽咪真係怕咗你呀﹗﹗﹗
今日一個早上都跌咗 3次﹗

嘩嘩嘩﹗終於吹到啦﹗請大家鼓掌﹗

雖然我知好多小朋友 2歲多就吹到,不過大頭妹一直都好 "抗拒”,
佢對自己做唔到的事會特別抗拒,同無自信,
之後無論你點叫佢,佢都唔會做,仲係試都唔試個種﹗
我今日終於氹到佢試,同教到佢做,我真是好開心呀﹗

我最近跟專家學咗幾招同小朋友溝通的技巧,
好似真係應用到,真是好開心﹗

不過因為今次是第一次一朝早返學前去公園,
大頭妹唔肯走,扭咗一陣計﹗
不過我呢個囡真係好搞笑,佢一邊話唔返屋企,一邊又跟我行返屋企﹗
 我只是不停安慰佢,同佢講聽日再嚟過﹗
hehhehe...不過希望我聽日都起到身啦﹗
我都唔想對個囡開 "空頭支票" 嘛﹗

 
專登拍 video比返爸爸睇架﹗大頭妹第一次成功吹波波﹗



大家 like咗我地嘅 facebook page未呀﹗請多多支持﹗

5 則留言:

  1. 兩姊姐如此相親相愛, Good, so sweet

    回覆刪除
  2. 朝早番學都已經好趕頭趕命0架啦, 你仲咁得閒可以去公園, 真係服左你
    只能話你實在太偉大啦

    回覆刪除
  3. 鼓掌鼓掌鼓掌鼓掌鼓掌鼓掌!!! 鼓掌俾大頭妹...
    btw... 6:30 起身帶女去公園... 都要鼓掌俾你!!!

    回覆刪除
  4. 咁早去玩,都好既,冇乜人,設施任玩。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...