2013年10月12日 星期六

Look of the week - 4 Oct 2013

又係時候換季啦﹗

最近唔知點解,條 "買野根" 又返返嚟﹗其實我從來都覺得做人唔可以太有 "節制" (哈哈哈...呢個敗家媽咪第時一定教壞 2個囡﹗),通常 "節" 完一排,之後就會 "瘋狂" 一排,有時仲會亂買野,買埋一大堆過時 (之前想買未買吖嘛),好似好抵但唔岩著 (減價嘅時候無 size嘛﹗) 嘅衫﹗所以我好多時都寧願睇岩就買,買完即著﹗

最近愛上 scarf,睇中咗幾條.,條條都 $400-500,太貴啦﹗最後係 Zara買咗條白色嘅,貪佢易襯衫又唔係太貴。點知之後係 Uniqlo 見到勁多淨色 scarf,只係 $79﹗

heheheh...xs size連身裙,仲要係無拉鏈嘅﹗真係貼到無得再貼﹗記住...係 "貼"...唔係 "緊" ﹗

買完 scarf,又學下雜誌 model 打頸巾結,唔好成日 "繞" 住條頸咁悶﹗


One piece: Zara
Scarf: Zara
Shoes: Vanity Beauty


2 則留言:

  1. 靚太 我覺得uniqulo d scarf 好ma ma 佢都要$79 我寧願俾多小小錢去muji 買 都係 $100-150 但質地好d

    回覆刪除
    回覆
    1. 係?我上次去MUJI,見都要$295﹗等我再去睇下先﹗

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...