2013年10月7日 星期一

SHE.COM X SOFINA beaute 系列試用報告


多謝 SHE.COM 邀請我試用 SOFINA beaute 的精華活膚露﹑高濃度精華乳液﹑高濃度精華防曬乳液SPF 30 PA+++。其實我本身都係 SOFINA的長期用家,已經足足用咗 22年,我人生第一支 UV MILK,就是用 SOFINA架啦﹗想當年我都幾貪靚, FORM 1就膽粗粗去 COUNTER買護膚品,仲要花 $2XX買 UV MILK, 証明我對護膚品好有要求﹗我成日諗如果 BLOG係早好多年前興起,可以我會係個 BEAUTY BLOGGER...而唔係媽媽 BLOGGER﹗不過做媽媽 BLOGGER都唔錯吖﹗可以同大家分享開心生活事﹗


嘩哈哈哈﹗先來一張我的素顏照﹗最近的皮膚都OK啦﹗沒有敏感﹗有少少豆豆,因為...我日日都食薯片...是我自己「罪有應得」﹗

洗完面先用精華活膚露 $240/ 160ML,倒大約 5元硬幣大小的份量於掌心,再按上面﹗

質地明顯比一般的爽膚水 "厚身",感覺好水潤﹗ 

好快被皮膚吸收﹗
我覺得即時都見到有光澤咗﹗保水度非常高,非常適合秋天使用﹗
我覺得配合導入機用,應該會幾正﹗

用完精華活膚露之後﹗


高濃度精華乳液 $300/ 40G,係晚上用完精華活膚露用的,即係晚霜 (NIGHT CREAM)。質地比較似 SERUM,好容易推開,亦好快吸收﹗含有柚子﹑生薑﹑尤加利精華,抗老化滋潤成份,可以用係眼部幼嫩的皮膚﹗ 


高濃度精華防曬乳液SPF 30 PA+++ $280/ 32G,UV產品一直都是 SOFINA的皇牌產品,我由 FORM 1開始用,一直用到依家都有用,雖然間中都會轉下其他品牌,女人用護膚品就是什麼都要試下嘛 (對阿旺唔會係咁就得啦﹗),但最後都會返去 SOFINA的懷抱﹗
個人比較喜歡 UV MILK,今次試用 UV CREAM,UV MILK比較爽身,UV CREAM比較潤,秋冬天用 UV CREAM比較適合,尤其是乾性皮膚的人﹗

搽完高濃度精華乳液 (NIGHT CREAM), 明顯比只是用完精華活膚露再 "飽滿" 咗﹗佢有淡淡的花香味,用上面的感覺都幾舒服﹗

SOFINA的UV產品最正之處,就是用完又唔會 "白" 咗一撻撻,但皮膚是有明顯睇得見的 "亮白" 咗﹗其實如果我皮膚狀態好好的時候,有時我真係用完 SOFINA UV MILK,用少少遮遐膏遮黑眼圈,再上碎粉就出街架啦﹗同上圖用完 NIGHT CREAM比,用 UV CREAM之後,有啲輕微的紅印同豆豆,已經 "消失" 咗﹗(專登上下兩張一齊放,大家可以比較一下啦﹗)

哈哈哈,依家 WEEKEND唔化妝,我都係用完 UV CREAM就出門口架啦﹗

產品由 SOFINA提供﹗

SOFINA網址: http://web.sofina.com/hk
SOFINA FACEBOOK: https://www.facebook.com/sofina.hk


3 則留言:

  1. wakakakakaa, 是自己罪有應得, 我like XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉...我真係好忍唔到口...生完第2個...仲開始肥...>.<

      刪除
  2. Not at all , you're so pretty mom indeed

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...