2013年10月29日 星期二

一風堂

哈哈﹗我又再次好 outdated﹗
因為 "一蘭" 效應, 先幾日先第一次食 "一風堂",
lunch time都要排 around 20 mins,都ok啦﹗
之後我阿妹去 "一蘭" 八掛下,下午 3:00幾都仲要排,
不過應該好快就可以去試下架啦﹗

 今次試完 "一風堂",感覺上 "豚王" 好味啲﹗
哈哈...我係以 "山頭火" 做個比較,
上次食完 "豚王" 覺得好食過 "山頭火" 好多,
今次食完 "一風堂",感覺上好似只是好少少,
不過 "一風堂" 塊豬腩肉就最好味﹗ 


我點了赤丸﹗

大頭姨姨點了白丸﹗

另外再點了醬油半熟蛋﹗食拉麵的時間,我一定要點半熟蛋﹗

都有好幾款 "配料"。

我的赤丸 (依家見到都想食...)

阿妹的白丸,其實都唔係即係辣同唔辣呢?

半熟蛋﹗

一風堂 (中環): http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=96369


大家 like咗我地嘅 facebook page未呀﹗請多多支持﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...