2013年10月16日 星期三

大頭妹可愛 Halloween造型

多謝 Toysrus 的 PR姐姐送 Halloween 靚裙仔比大頭妹同小丸子,另外仲有比大人嘅,假髮﹑化妝道具﹑仲有朱古力同小配件﹗今個 Halloween,我地全定都可以扮鬼扮馬啦﹗

以前 Toysrus 好似用細b的衫衫,大頭妹歲幾個時上 playgroup有 Halloween party,我地都有去 Toysrus 睇,當時無細 b size,通常都 3歲以上,今年唔知係唔係真係龍b效應,就算細b都有好多 choice﹗ 不過送比小丸子個條裙仔太細 (對小丸子來講太細),反而大頭妹岩著 (益咗大頭妹),所以變咗大頭妹有 2件,小丸子就無份啦﹗


呢件本身就是比小丸子嘅,size 24m,不過都唔洗試就知小丸子唔會岩,反而 3歲半的大頭妹著完好 sexy好靚﹗

呢件蝴蝶仙子裙仔都好靚,個翼位有得套係手指,隻手郁嘅時候會好似蝴蝶飛咁架﹗
 

hehehe...就著呢套去學校的 Halloween party啦﹗

wahahha...名副其實的 two little monsters﹗

大頭妹勁鍾意﹗

嘩﹗呢 set岩晒我,可以比大頭妹帶返學校送比同學仔呀﹗﹗﹗


放埋粒朱古力就 perfect啦﹗

小丸子又比大頭妹 "搵笨",大頭妹自己想玩又唔敢玩,係咁叫小丸子摸先﹗小丸子就當然夠膽摸啦﹗佢自己就係 monster中的 monster啦﹗(不過佢勁怕吸塵機聲,一聽到就喊架啦﹗)


Toyrus facebook: https://www.facebook.com/toysrushongkong


大家 like咗我地嘅 facebook page未呀﹗請多多支持﹗

2 則留言:

  1. 大頭妹著MINNIE裙真係好啱size喎, 好靚...
    等我都去toyrus望下有咩野啱瑤瑤豬先~ XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀﹗同埋唔貴,大部份都係 AROUND $199。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...