2014年1月15日 星期三

三代同堂去旅行@DAY 4 - 布吉島

2013年12月2日 (星期一)

 歌詩達郵輪『維多利亞號』-> 布吉 -> 歌詩達郵輪『維多利亞號』

去到行程嘅第 4日,我地今日去到泰國嘅布吉島啦﹗今日由 9:00 - 18:00可以落船係布吉島自由活動/ 參加郵輪嘅 local tour (另外收費,大約是美金 $60-130不等),我地無參加 local tour,我同阿旺都誤會咗布吉好似芭堤雅,沙灘有熟食市場/ 小攤當,一心可以係沙灘 hea 一日,打算自己四圍行下,去沙灘玩下沙,原來個沙灘只有幾間食市,沿路都是大大小小嘅酒店,如果唔入酒店做 spa,唔玩水上活動,好難係個沙灘玩一日,所以後來覺得如果參加 local tour就比較可以 "用盡" 落船嘅幾個鐘,去多啲地方﹗

其實如果唔係帶住小朋友,落船嘅碼頭對出就已經有幾間酒店,路邊都有好幾間 massage/ spa,可以入去做 spa,不過帶住大頭妹同小丸子,又點可能做 spa 呢?所以我地最後係沙灘玩咗一陣沙,就決定租車四圍行下﹗其實係布吉要租車都好易,而且都唔算太貴,我地係佢地沙灘 tour centre租車,一日是 THB1000,即係大約 $2XX,其實佢唔限你路程,因為佢地都知我地要返上船都唔會去太遠﹗最後我地去咗布吉動物園,再去市中心嘅 shopping centre 行個圈,食個 late lunch就返上船啦﹗

hohohoho...比我影到大頭妹食手指添﹗

嘩﹗一早食早餐都已經感覺到布吉嘅陽光﹗

小丸子餵爺爺嫲嫲食啫喱﹗

其實飲食習慣真係由小陪養,湊小丸子個工人姐姐係唔食凍野,所以小丸子都麻麻地食凍野﹗

有啫喱都唔食,淨係餵人食﹗


食食下又摸下爺爺塊面,氹到爺爺暈陀陀﹗

小丸子食飽唔肯坐定定,為咗大家有安樂茶飯食,唯有帶佢四圍行下﹗

見天氣咁好,布吉島嘅太陽伯伯咁熱情,帶小丸子出甲板影相﹗

一有得四圍行,成個生猛晒﹗

wahahah...古靈精怪丸子﹗

表情多多,佢除咗氹爺爺,仲成日 "聊" 其他客人玩,有一次有個阿姨好肉緊咁捉住佢對豬腳仔,之後仲同我講佢好好摸...WAHAHAH...

布吉嘅陽光與海灘﹗

我返嚟都覺得自己曬黑咗少少﹗

情侶裝﹗

hahhahah...我地唔記得泰國同新加坡有時差,9:00可以落船,原來即係 8:00可以落船,我地遲咗 1個鐘先去攞飛﹗所以已經無咩人﹗

因為布吉無郵輪碼頭,我地要坐架 "細船" 去碼頭架﹗船程大約 10- 15分鐘﹗

不過都ok,連我都無暈船浪﹗


去到泰國真係完全唔同,一落船已經成頭大汗,我買咗支提子味益力多比大頭妹飲﹗諗住飲一啖,只是影多 2幅相,就已經飲晒﹗

沙灘旁邊都有好多海鮮餐廳﹗


又有賣生果同果汁嘅小攤當﹗

好大個椰青,大頭妹見到好開心﹗



其實碼頭旁邊嘅沙灘都有好多水上活動玩,而且都唔係好貴,不過阿旺依家都唔玩啦﹗

仲有 MONKEY呀﹗

都有好幾當串燒,我都好想食,不過岩岩食完早餐又未食得落住﹗

仲有間露天泰國菜

係沙灘望返我地架郵輪﹗

依家都有少少後悔當時唔食﹗

HEHEH...同大頭妹﹑小丸子換泳衣玩沙﹗

我地大人就坐埋一邊飲椰青﹗

唔知係唔係沙太熱,小丸子唔肯落地﹗

之後搵到個陰陰地嘅地方,佢地先肯玩下沙﹗

不過就唔肯落水﹗

帶佢出去都自己行返轉頭﹗

反而今日大頭妹嘅表現好少少﹗


香港已經好難執到完整嘅貝殼...最少我上 2次去都執唔到﹗

由於沙灘太熱,2隻囡都唔係好想玩沙,最後決定租車去布吉動物園﹗車程大約 40分鐘﹗

入場費 thb500@,大約百幾蚊﹗

去到岩岩有大象表演﹗

大頭妹睇到入晒神,佢應該第一次見到真嘅大象﹗

隻大象仲識畫畫﹗



連小丸子都睇到入晒神﹗



除咗大象都仲有好多其他動物架﹗有老虎﹑啄木鳥



WAHAHAH...呢隻啄木鳥 "襲擊" 小丸子,隔住個籠,想 "啄" 小丸子,好彩啄唔中,但都嚇到小丸子喊喊,所以去動物園都真係要睇實小朋友﹗


之後我地買香蕉餵大象,大頭妹好開心呀﹗我估唔到佢夠膽餵﹗其實最近我地都發現細粒大頭妹好大膽,而大舊小丸子就好細膽...WAHAHAHAH...



呢個動物園...竟然有迪士尼人物﹗



影老虎要比錢架...佢見我地有買香蕉餵象,比我地影過去﹗HEHEHE...其實就算唔洗錢,我都唔夠膽同老虎合照啦﹗


好彩我地最後決定去動物園咋﹗大頭妹玩得好開心呀﹗可能因為香港無可以餵動物踲動物園啦﹗令我有啲懷念 "荔園"﹗

等師機返嚟接我地嘅時候,我地影下 "到些一遊" 相﹗



最後去布吉市中心嘅 shopping mall 食 lunch﹗

一心想食一碗泰國魚旦河,可惜全球化下,一入到商場只係見到 KFC, MC DONALD'S,呢啲香港都有得食啦﹗入商場前見到一間泰國菜,最後就揀咗呢間﹗


我死心不惜,終於問到個識英文嘅 SECURITY,原來行到最入,係有泰國菜架﹗

好想食呀﹗

仲有好多糕點,都係 THB 10咋﹗

又有串燒

又有魚蛋河,仲有 PAI THAI﹗


買咗 2個 MISTER DONUT 比大頭妹食...我自己食咗少少,真係好好味﹗點解香港無架﹗下年4月去台灣,我要再食過﹗




好彩呢間泰國菜都好好味﹗


泰國食野真係好平,係大 SHOPPING MALL嘅餐廳食,埋單都唔洗 THB 800﹗

我個菠蘿炒飯好好味呀﹗


回程返碼頭啦﹗





一去到碼頭就有 "接駁船" 返上郵輪啦﹗

再見啦﹗布吉島﹗我地會再嚟架﹗


wahahah...返上船沖完涼,我地又食啦﹗﹗﹗

今晚食意大利菜﹗

平時嘅麵包藍變成 Bruschetta﹗

WAHAHAH...小丸子係後面擺 POST,我影啲麵包咋...傻妹﹗

見你笑得咁開心,我又影下你啦﹗


今日點咗蕃茄長通粉比大頭妹食﹗

因為係新鮮茄醬,真係好好味呢﹗

頭盤啦﹗

我嘅炸芝士,好好味呀﹗

蘑菇湯﹗小丸子自己一個飲晒一碗呀﹗

意大利雜菜湯﹗小丸子仲食晒啲什菜...真係乖啦﹗幫 "揀飲擇食" 嘅媽媽食晒啲菜...


HOHOHO...呢份都係大頭妹嘅,有炸雞件薯條﹗

我嘅三文魚蝴蝶粉

主菜,我地今次各自點菜,咁岩都點到 4個唔同嘅主菜﹗


雞扒

蒸魚

燒雞

我嘅芝士梳孚里配蘑菇汁,個蘑菇汁好濃好好味呀﹗


小丸子個樣...真係好似一個惡霸﹗

今晚是意大利之夜,侍應表演跳舞,仲邀請人客一齊跳呢﹗

我地都有一齊跳呀﹗

個個客人都起晒身一齊跳,氣氛好熱鬧呢﹗


wahahah...大頭妹點解咁 high,因為佢地跳江南 style呀﹗江南 style真係勁,hit足一年有多,連小朋友都咁鍾意﹗

我抱住小丸子真係跳唔得耐,都係影下爸爸同大頭妹算啦﹗

食完玩完,出到去仲有小提琴演奏﹗

另一邊有 aerobic class

大頭妹同小丸子一齊跳...

ummm...大頭妹 version 嘅 aerobic...多謝大家欣賞﹗


2 則留言:

  1. 荔園 我細個屋企成日去 我去親一定睇大象 之後好似死左 轉左做長頸 好可惜

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀﹗我細個都有去餵大象,依家已經無呢啲野啦﹗

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...