2014年1月3日 星期五

三代同堂去旅行@DAY 3 - 船長歡迎晚宴


2013年 12月1日 (星期日)

繼續第 2日嘅晚餐,我地收到當日 rundown嘅時候,見話唔可以著短褲/ 拖鞋都唔為意﹗原來今晚是船長歡迎晚宴,船長仲會現身餐廳同客人拍照留念﹗wahahahaha...好彩我都有帶長褲,但我見其他客人,好多都著得好隆重,早知今日先著條裙啦﹗

嘩﹗今晚有龍蝦食呀﹗

呢幾日...小丸子真是食得好瘋狂﹗

其實我亦好好奇張 Chicco bb chair係唔係好舒服,佢竟然大部份時間都肯自己坐﹗

呢個小朋友就...日日牛油搽麵包...唔知點解好鍾意搽牛油﹗

今日因為是船長歡迎晚宴,所以菜式都特別精緻﹗

頭盤有溫泉蛋

煙三文魚沙律

wahahhaa...食食下...小丸子竟然瞓咗...

茄汁怪人日日有鮮茄意粉食,真係可以日日都食大半碟架﹗

我仍然有啲不能相信﹗

點解小丸子會食食下瞓著﹗今晚有好野食喎﹗你食咗 2條餅就瞓咗﹗

今日嘅海鮮蕃茄湯好好味呀﹗

見咁開心,老爺奶奶點咗餐酒﹗

我同阿旺就點咗 fruit punch﹗

大頭妹第一次飲 fruit punch﹗

開心得佢吖﹗

今日嘅 pasta類有白汁蘑菇餡餅

同埋南瓜意大利飯,2樣都好好味﹗

今日嘅主角出場啦﹗有龍蝦﹗


仲有烤牛肉﹗

最後當然唔少得雪糕啦﹗咖啡 & 密瓜雪芭﹗

食完小丸子先瞓醒﹗hehehe...我地帶佢上 11/F嘅自助餐再食過﹗


返到房見到房務員將毛巾摺成大象,大頭妹同小丸子都好開心呀﹗



如果大家想認識多啲 COSTA CRUISE,可以去佢地嘅網址睇下﹗佢地農曆新年會有香港出發嘅行線架﹗

三代同堂去旅行@DAY 2 - SANDS﹑牛車水﹑ 歌詩達郵輪『維多利亞號』
三代同堂去旅行@DAY 2 - 歌詩達郵輪『維多利亞號』- 上船 + 房間 +第一餐晚餐
三代同堂去旅行@DAY 3 - 歌詩達郵輪『維多利亞號』設施篇 
三代同堂去旅行@DAY 3 - 船長歡迎晚宴
三代同堂去旅行@DAY 4 - 布吉島
三代同堂去旅行@DAY 5 - 浮羅交怡

2 則留言:

  1. 隻毛巾象真係有型有款喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀﹗船上有班教摺毛巾架﹗早之我都去學,返屋企摺比 2個囡玩下﹗

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...