2014年1月16日 星期四

三代同堂去旅行@DAY 5 - 浮羅交怡

2013年 12月3日 (星期二)

DAY 5: 歌詩達郵輪『維多利亞號』- 浮羅交怡- 歌詩達郵輪『維多利亞號』

行程去到尾二的一日啦﹗今日我地有一個早上可以落船去浮羅交怡,想當年我同阿旺拍拖,第一個旅行就是plan去浮羅交怡,不過最後唔成團,我地轉咗去馬來西亞 (其實浮羅交怡都是馬來西亞),之後因為工作去過馬來西亞很多次,就是沒有去過浮羅交怡呢﹗今次有機會去,真係好啦﹗

因為時間唔多,我地今日都決定唔參加 local tour,不過 Costa Cruise都有提供 shuttle bus,接載客人來往市中心同碼頭 (來回程 USD8/成人)﹗我地一早食完早餐就再坐 "接駁船" 去碼頭啦﹗坐車去市中心,大約只係 10分鐘,落車的地方有個小 duty free shopping mall,仲有個水族館,旁邊有個沙灘,附近都有少少商店﹗我地係沙灘玩咗一陣,就行下附近嘅商店,最後忍唔住入咗一間餐廳食地道小食,再返上船食 LUNCH﹗

hehehe...唔講咁多,去相自己睇啦﹗

今日揀上 11/F食自助早餐﹗11/F的餐廳有分室內/ 外,室外是甲板層,一邊吹住海風,一邊食早餐都唔錯架﹗


食物種類其實同 5/F餐廳差不多﹗好似多過 5/F少少﹗

生果都多啲選擇﹗

咁多生果,岩晒我老爺奶奶﹗老人家比較著重飲食健康﹗


西式早餐: 煙肉﹑腸﹑蛋

包點類


麵包

印度料理

11/F自助早餐同 5/F最大分別,就是有印度料理啦﹗咖哩角真是好好味呀﹗

同埋有即煎雞蛋同鵪列﹗

今日天氣一般,有少少雨﹗

hehehe...我食咗...好似 5隻咖哩角呀﹗

又係咗芝士鵪列


hahahhaha...唔好比 INTERVIEW嘅老師見到...UM...其實佢...好乖架﹗

嗱﹗有得走來走去嘅時候,佢好乖架﹗

爸爸﹑爺爺﹑嫲嫲係入面﹗

鏡頭一轉,我地已經到咗浮羅交怡啦﹗






個 duty free有好多朱古力賣﹗

每次大頭妹見到椰子樹佢都好開心﹗因為佢睇 Disney Junior 嘅 Jake & the Neverland Pirate 入面會有椰子樹,佢地有時嘅任務就是擇椰子啦﹗

可能時間仲時,沙灘唔算好多人﹗

hohoho...考下大家,知唔知呢啲係咩 "東東"﹗老爺唔講我都唔知,原來阿旺都知,一陣開估﹗

再晒下大頭妹嘅 bikini照...呢件 bikini本身係買比大頭妹,可惜佢唔岩著 (太大),結果益咗小丸子﹗

真係 model 身形...

囡呀囡﹗點解你咁瘦架﹗

wahaha...仲要擺返個 "o靚模 post" ﹗

開估啦﹗係蟹洞﹗點知大頭妹知道之後...就唔肯留係沙灘...佢話驚蟹會咬佢...

海邊嘅餐廳,原來個感覺真係好浪漫﹗

嗱...知道有蟹之後,就唔肯落地啦﹗


即刻要爺爺嫲嫲幫手著鞋走啦﹗





呵呵呵...爸爸同佢執椰子﹗

附近都有手信鋪﹗





水族館﹗


因為前一日係布吉無食街邊檔十分後悔,今日我地決定就算飽都要食﹗

最多食少啲﹗

2間餐廳,1間環境麻麻但好多人,1間環境OK但無咩人...你會入邊間呀?﹗

當然入人多個間啦﹗


好彩有食咋﹗真係好好味﹗

啲蜆同條魚都好好味﹗好有海鮮嘅鮮味﹗

唔知點解阿旺話要飲 RED BULL

呢間就係環境OK但無咩人個間...阿旺買咗隻雞翼...結果...中伏﹗﹗﹗


個樣幾靚仔...不過阿旺話無咩味﹗

係時候返上船啦﹗





2個唔知做咩拎高隻衫打出個肚...

去旅行嘅時候好似特別開心特別乘﹗見你地表現咁好...4月台灣之旅就預埋你地啦﹗


如果大家想認識多啲 COSTA CRUISE,可以去佢地嘅網址睇下﹗佢地農曆新年會有香港出發嘅行線架﹗

三代同堂去旅行@DAY 2 - SANDS﹑牛車水﹑ 歌詩達郵輪『維多利亞號』
三代同堂去旅行@DAY 2 - 歌詩達郵輪『維多利亞號』- 上船 + 房間 +第一餐晚餐
三代同堂去旅行@DAY 3 - 歌詩達郵輪『維多利亞號』設施篇 
三代同堂去旅行@DAY 3 - 船長歡迎晚宴
三代同堂去旅行@DAY 4 - 布吉島
三代同堂去旅行@DAY 5 - 浮羅交怡

4 則留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...