2014年1月9日 星期四

元旦晚餐


搬入新屋之後的第一個元旦,之前聖誕節未執好屋都沒有好好慶祝,依家最於 settle down晒,今次我要親自下廚煮返幾味啦﹗其實依家好少煮餸,我自己最怕炒菜,好似好易,其實好難做得好,而且以前都係阿旺做,今次我要自己洗菜再炒菜,我真係好驚失手﹗好彩最後樣樣都好好食,全部清晒,2個姪仔姪囡仲添飯﹗

粉絲蟹煲,我是跟 MAY姐的食譜煮的,好好味架﹗其實 "雞汁" 單野都唔係好關佢事,我估佢平時自己煮都唔會下下用雞汁呱,最少佢食譜都無用。今次阿旺買咗花蟹比上次嘅唔知咩青蟹好味好多,呢個世界幾時都係一分錢一分貨﹗HHEHE...我今次第一次自己擋蟹咋﹗平時都有媽咪幫手﹗

西蘭花炒帶子,我今次用上大大粒刺身級布帶子,再加埋 XO醬,好好味呀﹗

最後仲有螺片豆苗,唔知阿旺係唔係記錯,佢話啲豆苗要 $40/ 半斤,即是 $80/ 斤?﹗因為有個螺片汁,呢碟最快清晒﹗又可能係阿旺買嘅 $80斤豆苗...真係咁貴架?﹗我真係食野唔知價﹗


最最最後...仲有鮑魚響螺花膠湯﹗聽個名都知好飲啦﹗

點解...最後極都仲有最後...HAAGAN DAZS雪糕火鍋﹗食到大頭妹 LAM LAM脷﹗

大家都食得好開心﹗

小丸子都有份食...

仲四圍去 "嚇" 人,因為人人見到佢都怕﹗

連鼻涕都充滿朱古力﹗

第時大個要比佢睇返佢幾為食...

仲四圍去比人影相...




2 則留言:

  1. 小丸子食到變咗花面貓,好搞笑,佢仲四圍去嚇人,個雪糕火鍋好食嗎?呢個係大嘅份量?我正想買嚟試

    回覆刪除
    回覆
    1. HEEHEHEH...我覺得好好味呀﹗我呢個係 classic,有 32球,另外仲有 16球/ 64球架﹗但買 32球有 4支叉,所以買咗呢set﹗

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...