2014年1月27日 星期一

產品試用: Sofina Alblanc 正離子美白精華



多謝 she.com邀請試用 Sofina Alblanc 正離子美白精華和美白按摩面膜﹗

我之前都講過我是 Sofina 長期 fans,自中一就開始用 Sofina 嘅 UV Milk,一用就用了 20幾年 (頭先數手指都覺得自己厲害,可以咁長情﹗我本身想打 10幾年...原來唔只...中一得 12-3歲之嘛﹗)﹗佢地嘅美白我都一直有用,不過就唔係 Alblanc 呢條 line﹗ 今次可以試下啦﹗

首先試用 Sofina Alblanc 美白按摩面膜,我起初以為會同以前嘅 MASSAGE GEL有啲似,原來又唔係喎,可能因為可以做埋面膜,感覺都幾潤,有少少香味,用落都幾舒服﹗我見佢話按摩 1分鐘,再敷 3分鐘,沖涼時用效果最好,所以我都是沖涼前落妝後用﹗我覺得好方便喎,沖涼嘅時候,一次過洗埋面,尤其依家天氣凍,沖涼敷 mask 一 take過搞掂,連咁懶嘅我都搵唔到藉口唔敷 mask啦﹗

Sofina Alblanc美白按摩面膜 $420/ 125g。
試用了一星期,我用了 3次,不是每天都有用啦﹗今次影相就當然唔係沖涼時用啦﹗
大約用一粒車厘子的份量﹗

記得是先按 1分鐘,再敷 3分鐘﹗之後就可以洗啦﹗
佢有保濕同促進血液循環的功效,所以都可以見到我按完之後,塊面有少少紅紅地,好似做完運動,就是血液循環啦﹗

呢幾粒瘡瘡是戰績來的﹗我相信是用了之後將我皮膚底層嘅污垢 "清" 出來啦﹗都是近淋巴的位置﹗大家如果好在意會出豆豆,開始用嘅時候,可能先按 30秒,慢慢再加上去,應該會ok的﹗不過其實應該係我...又唔做運動,又唔做 facial,否則應該都唔會好似我咁出豆豆嘅,不過如果底層真係污穢,其實始終都要面對﹗我覺得用完之後,整體皮膚係有光澤咗,所以出幾粒豆豆都可以接受,用多幾次,等底層嘅污垢清晒就應該無事架啦﹗

之後用完爽膚水,就可以再用美白精華啦﹗

影影下相,小丸子放學返屋企,見我拍面,佢又拍﹗

Sofina Alblanc 正離子美白精華  $720/ 40g。
用後感覺比 Sofina Whitening 潤同厚身,用完之後用有一層白色,之後會慢慢比皮膚吸收﹗

對於一直有用開 Sofina Whitening嘅我,最想知嘅當然係佢地有咩分別啦 (除咗價錢)﹗原來呢支 Sofina Alblanc 正離子美白精華係用咗 SOFINA 獨家專利正離子導入技術,配合帶有正離子的乳化技術,美容成分好似磁石咁帶有引力,直迫入帶有負離子的肌膚,就好似用咗「美肌導入儀」,有效美白成份能夠更迅速、更多咁導入至肌膚底層。

Sofina Alblanc 正離子美白精華成分: 
○ 桔梗美白精華: SOFINA獨家研發的成分,極致從黑色素細胞控制色素蔓延。
○ 洋甘菊ET: 抑制黑色素訊息「內皮素」傳遞, 防止黑色素形成,保持白皙素肌。
○ 潤白活性成份(尤加利精華、白樺精華、柚子精華)
○ 羅漢柏精華: 減少泛紅, 使膚色剔透均勻。
○ 微香性.無色素.無油配方

想知道更多資料,就要 click入去 Sofina 嘅 website 睇下啦﹗


最後送多張小丸子 "按摩" 面珠相﹗佢係度學我按面呢﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...