2014年1月14日 星期二

自拍STUDIO初體驗@PIXTURE

我地上星期日去咗一間灣仔新開嘅自拍 STUDIO -  PIXTURE 試玩﹗地點好方便,係正修頓球場對面,好近我地舊居,對灣仔總有一份情意結﹗自拍 STUDIO對我嚟講好新鮮,係唔係最近先有呢?你都唔知咩係自拍 STUDIO?﹗係呀﹗你估得岩呀﹗即係佢地提供專業 STUDIO SETTING場地,同專業相機,不過就無攝影師,我地自己拎住個相機 REMOTE就自己幫自己影﹗個 IDEA都幾特別﹗

登登...呢個就係其中一間房啦﹗PIXTURE自拍STUDIO總共有4間房,每間房都已經 SET好晒相機﹑電腦﹑電視 MON,仲有 2個大閃光燈﹗

職員姐姐會教我地點樣自拍,啲器材點用﹗

其實自己望住鏡頭再按個REMOTE就可以,連大頭妹都識用﹗(呢幅係我用我自己相機影嘅﹗)

PIXTURE除咗提供場地同相機,仲有 "大量" 道具提供架﹗﹗﹗

WAHAHAHA...當大頭妹遇上大頭仔﹗


連COSTUME都有,好似有韓國服,婚紗都有架﹗

新年氣氛嘅道具,當然唔少得啦﹗

除咗我地第一間嘅 "磚牆背景" 房之外,仲有 2間有自然光嘅房,聽職員姐姐講,好多大肚媽咪/ 影BB相嘅都特別愛呢 2間房,因為會有好 WARM嘅感覺﹗ 

另外仲有一間黑板房﹗可以自己發揮創意,畫咩都得架﹗


起初我都有少少擔心,要自己影,影出嚟會唔會唔靚呢?但係原來有專業嘅 STUDIO SETTING (每間房都有 2個大大嘅閃光燈),而且佢註場嘅其人一個職員,本身是專業攝影師,有咩問題都可以問,佢都會好樂意幫手,所以影出嚟嘅效果都好正﹗﹗﹗等我精選幾幅比大家睇下﹗(如果想睇晒全部,就要去我地個 FACEBOOK PAGE啦﹗)

個大頭佛是阿旺的說﹗ 

 個大頭女是我的說﹗

HEHEH...小丸子對大頭妹呢個做型好有興趣﹗
(特別鳴謝 Cotton Candy Kids 送我地大紅花花衫,呢件 jacket嘅注目度相當高,無論係 studio,一或之後我地去香港動植物公園,都有人問我地係邊度買﹗)

今年嘅賀卡 1號﹗

賀卡 2號﹗


 我地好鍾意呢張﹗好有 FEEL,可能就係因為自拍,所以好自然﹗

 4人世界...有時就是要犠牲浪漫嘅氣氛架啦﹗
(註: 呢 2條中國裙都係 CCK出品,我自己買嘅﹗真係好靚架﹗今年大年初一就著佢拜年啦﹗)

 不過熱鬧嘅氣氛都唔錯吖﹗

 呢張是攝影師姐姐幫我地影嘅﹗


我出名精打細算,自拍 STUDIO 收費如何先?﹗同去 STUDIO比,又點計先?﹗PIXTURE是按時間收費,每節是 $300 / 50分鐘 (如指定房間就 $340/ 50分鐘),是以 2人計,之後每多出一人就每人 $100,6歲以下小朋友/ 65歲以上長者有半價 (即 $50@),即係如果好似我地一家 4口,2個小朋友都未夠 6歲,每節收費是 $400﹗


最最最重要是影完之後 "全數" 嘅相都會比返晒客人,我地只係要預備隻 USB 就可以啦﹗比傳統 STUDIO,可能一個 $1XXX PACKAGE只包 20-30張相,又唔怕比 SALES姐姐叫你加錢UPGRADE相簿﹑買多啲相﹑整相架,呢方面感覺良好﹗

其實佢地都有即時PRINT相服務/ 執相服務,不過當然額外收費啦﹗

依家 PIXTURE 仲做梗新年PROMOTION:

【pixture ‧ pix pix 拍拍迎馬年!】
pix pix拍拍迎馬年 一家人開心新年照!

四季平安!
4位每節(50min)新春優惠價$300* (原價$500)
*第5位起每位需另加$100

五福臨門!
5位起多送一節!即5位同行以$400玩夠兩節(原價$1,080)

即打2527 7077預約。

https://www.facebook.com/pixhk

*服務由 PIXTURE 免費提供 

1 則留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...