2014年1月21日 星期二

雞酒(附食譜)


上星期阿旺無啦啦話想飲雞酒﹗我坐月嘅時候,成日煲完都係我飲一兩碗,佢同我清晒成煲架﹗﹗﹗不過生大頭妹坐月時,是姑媽煲比我飲,真是好好味﹗之後生小丸子,請咗個鐘點姨姨,都煮得唔錯﹗反而...我自己係未煲過﹗今次係第一次煲﹗

 煲起未落酒之前,留起一湯碗比大頭妹同小丸子﹗

落完酒之後,顏色都深色咗﹗

雞酒

材料: 新鮮雞 1隻/ 薑 手掌大小 (再多啲都可以)/ 木耳 適量/ 杞子 2湯匙 (或去核紅棗 8粒)/ 糯米酒/ 視乎自己酒量 (我落咗一碗)/ 水
調味: 麻油/ 鹽

做法:

1. 雞洗乾淨之後切件,用鹽略醃備用 (大約醃 30分鐘)。(其實睇下大家怕唔怕油,否則可以去皮/ 飛水﹗我地...好明顯唔怕油...我通常係煲完先用湯匙慢慢去油...唔係阿旺會話唔夠香﹗)

2. 燒熱麻油,,爆香薑件 (拍完再切件),再落雞件炒至金黃色 (我係呢時有用 kitchen paper吸油),加入木耳炒勻。

3. 加熱水至蓋過材料 (如用杞子就係依家加入,如用紅棗就之前同木耳一齊加),大火煲 15分鐘,再下酒煲 5 - 10分鐘,下鹽調味﹗用糯米酒因為本身已有甜味,就唔洗加糖啦﹗


註:
1. 如果是坐月時食,最好用麻油,因麻油有消炎功效,有助子宮復完。
2. 坐月時可用紅棗,一般人用杞子都可以,好似我熱底,就麻麻地食得紅棗啦﹗
3. 個人認為...坐月媽咪最好等清晒惡露先飲,醫院書仔都咁教架﹗但有啲老人家話木耳清惡露,應該生完即飲,我生大頭妹嘅時候試過,明明係醫院都清得 7788,返屋企一食木耳,真係返轉頭,本人膽小...覺得都係清晒先飲安心啲﹗所以女士事月事期間係唔應該飲架﹗


麻油: 本品性味甘、涼,具有潤腸通便解毒生肌之功效。據《本草綱目》上記載:「有潤燥、解毒、止痛、消腫之功。」《別錄》說:「利大腸胞衣不落。生者摩疙腫,生禿髮。」(原文: http://cht.a-hospital.com/w/%E9%BA%BB%E6%B2%B9)

黑木耳:含有人體必須的8種胺基酸,含維生素B2是米的10倍;還含有豐富的膠質,對人體消化系統有良好的清潤作用、補氣益智、潤肺補腦,有止血作用,主治咯血、吐血、血痢、崩漏、痔瘡出血、便秘帶血等,對肺虛咳嗽、久病體虛,肢體麻木的有效。具有清毛、洗腸、潤肺、減少血液凝塊、緩和冠狀動脈粥狀硬化、降低血栓的作用,黑木耳中的多醣具有抗腫瘤活性,對腫瘤有一定預防效果。新鮮的黑木耳每100克含鐵98毫克,含量是肉類的100倍以上,鈣質為肉類的30倍。 (原文: http://zh.wikipedia.org/zh-hk/%E9%BB%91%E6%9C%A8%E8%80%B3)

4 則留言:

  1. 謝分享!
    刚好好啱用!因依排想学煲,仍未决定買什么酒呢!因以前我嫲嫲係用燒酒煲豬手,但我唔知佢用边隻酒,还要係用兩支酒咁多!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我見都有人用米酒,不過我地用過唔同嘅酒,老公覺得糯米酒最好味,可以因為帶少少甜味啦﹗

      刪除
  2. 我非常鍾意雞酒架, 味好香, 可惜對我來講太燥喇﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都係唔係太受得,不過冬天間中一次飲下都ok,我老公仲自己加多啲酒係自己個碗﹗

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...