2015年10月12日 星期一

中秋做節@20150927

 

今年中秋,我第一次係老爺屋企做大廚﹗

其實是因為老爺中秋前,入院做了一個小手術,唔可以太粗勞,奶奶問我中秋正日返去做節,我就自動請纓話我煮啦﹗(阿旺...要惜我多啲呀﹗哈哈﹗) 本來約了奶奶一齊買餸,不過最後奶奶早一日就去買齊材料啦﹗ 今次都是煮家常菜式,我唔敢亂來,一陣做節無餸食,就大件事啦﹗

今次我真正要煮的其實只有: 三色椒炒牛柳粒﹑南乳齋﹑蒸水蛋﹑蒸魚﹑炒菜,奶奶就預備了蒸雞﹑蕃茄薯仔魚湯﹗ 

蒸魚

睇相以為阿旺有份煮?﹗佢只是負責斬雞﹗

佢斬得好靚架﹗起埋骨﹗我教佢一次之後,就是佢負責,依家我自己已經唔記得點斬啦﹗

燒肉

三色椒炒牛柳粒

炒菜心

南乳齋

蕃茄薯仔魚湯

蒸水蛋...唔知點解...
我自從離開咗灣仔個廚房,就蒸唔返鏡面水蛋﹗
好彩 2個囡都幫我食晒﹗
今次失敗應該是因為件碟太大,火都太大...真是...好肉酸...

最後仲有蛋糕,因為都是老爺生日﹗
 
大家LIKE咗我地個 FACEBOOK PAGE 未呀?未就快啲 LIKE 啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...