2015年10月30日 星期五

大頭妹升小大作戰-第二回


第二次面試的學校是媽媽我客觀計算上好喜歡的,學校地方大﹑有游泳池(我細細個就好希望自己學校有游泳池)﹑有自己中學﹑80%以上升英中﹑同屋企的距離不算遠,大約半小時車程以內。不過都是4間學校之中,學貴最貴,但其實前後又唔係相差太多。

今次大頭妹又再次話唔想去面試,因為岩岩轉完幼稚園,佢覺得自己已經升咗上小學,佢問點解仲要見學校?!話自己讀返自己學校就可以啦!如果你幼稚園間小學是必收,我地就當然可以收工啦﹗

我同佢講,因為我地之前一早申請咗,學校寄咗信比佢,如果唔去就無禮貌。佢成日恨收信,一見到封信就話去啦!


今日同一個時段都有2個舊同學一齊見,所以面試之後,就約埋一齊食lunch,比大頭妹同同學聚下舊!

去食鼎泰豐!

淆肉,感覺上好多jelly,唔多肉!

小籠包就無得輸啦!

紅油炒手都好味!

紅燒牛肉麵點比小朋友食,大頭妹上次去完台灣食過都會食!

估唔到呢度的春卷好好味!

11月中就知結果啦!

大家LIKE咗我地個 FACEBOOK PAGE 未呀?未就快啲 LIKE 啦﹗

2 則留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...