2015年10月5日 星期一

bossin x 海洋公園哈佬喂 2015


今年我地一家又有得率先試玩 【海洋公園哈佬喂 2015】啦﹗點解有得優先試玩?﹗

咁就要多謝 bossini 的靚女公關邀請啦﹗今年 bossini 與海洋公園再度合作,推出 bossini x 海洋公園哈佬喂系列,男﹑女﹑小朋友都有齊,又可以家庭裝出動啦﹗我地一家當然要親身示範,落場去哈囉喂玩返轉啦﹗今次仲約埋國皇同 80後一家一齊玩﹗

今年大人都多咗好多款,記得前年玩的時候,真是個個媽咪都撞衫﹗
我呢件是短袖款﹗岩晒依家10月都仲咁熱的天氣著﹗

今年小朋友的服飾加入好多 "立體" 的原素,特別 cutie﹗而且質料都好舒適﹗

男士都一樣,今年都多咗好多款﹗
好似阿旺呢件就是蝙蝠 pattern,唔一定要 Halloween 先著得﹗

不過講多款就一定是小朋友最多啦﹗



來個全家福先﹗


小情侶出場啦﹗

嘩﹗忽然鏡頭一轉,就去到海洋公園哈佬喂的一眾 "鬼鬼"﹗


大家有冇覺得好出奇,點解唔見小丸子?﹗
佢入場初段,大部份時間都係呢個狀態...hahahah...笑死我啦﹗
入嚟之前仲好叻咁話自己唔會驚...





原來 Halloween期間,會有 "南瓜吊車",唔係第1年架啦﹗我今年先知﹗

行咗一陣就去海洋冰室醫肚啦﹗連餐廳都好好氣氛﹗

我地今次無食 Halloween套餐呀﹗
不過我有影到相﹗

Halloween 兒童餐﹗








我地點咗: 咖哩牛腩,我食咗少少,都少少辣,我個人唔食得辣﹗不過都幾好味,有薯仔,有車厘茄,牛腩仲好腍添﹗

我個人認為去到海洋冰室必食的瑞士汁牛河﹗
我覺得水準同太平館差不多,如果平時太平館都要 $98,呢度好似 $138定 $148?﹗

感覺好似比食燒味抵食﹗不過今次咸咗少少﹗

雞絲雜菌炒伊麵,同牛河一樣,唔知 $138/ $148﹗好似包一杯可樂/ 熱飲﹗

另外加 $20,可以轉 Halloween 特飲,我無試,呢杯係 Mandy的,佢話...唔好飲...


我覺得今年啲鬼好似 "靚" 咗,無以前咁恐怖﹗


最後當然唔少得小朋友的大合照啦﹗


如果大家都有興趣,都可以去 bossin 的 online shop睇下架﹗
依家買滿 $800,仲送海洋公園入場劵 1張﹗滿 $1500 有 2張﹗




智紛全年入場證會員
於哈囉喂全日祭期間,金卡、銀卡^及學生卡會員無須額外購票進場,
更可以折扣價成人港幣$345,小童港幣$173購買哈囉喂優越門票*(每人每日限買1張)。
另外,每位會員在整個哈囉喂全日祭期間,可以優惠價成人港幣$620,
小童港幣$310為朋友購買最多4張哈囉喂優越門票。

大家LIKE咗我地個 FACEBOOK PAGE 未呀?未就快啲 LIKE 啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...