2015年10月15日 星期四

產品試用: Dermatology Cosmeceutical Solution


屈臣氏最近引入咗源自韓國的護膚品牌  Dermatology Cosmeceutical Solution,今次我可以率先試用 DCS 保濕鎖水精華﹑DCS 亮白淡斑精華,和 DCS 亮白淡斑安瓶眼精華﹗

先講講 DCS這個品牌,產品重點成分是韓國濟州島東部的天然火山岩海水。海水滲透玄武岩層,經自然過濾後儲藏在地下,藴含豐富礦物質包括鈣和鎂,而且沒有暴露於空氣中,比一般深海海水更安全及純淨。火山岩海水對肌膚有多種好處,除了保持皮膚水分和彈性,更有效防止皮膚老化、增強肌膚免疫力

DCS 產品的安全性亦備受肯定,獲韓國食品藥物安全部 (MFDS) 認證,證實成分有效改善皮膚,達致美白、抗皺雙重功效。此外,DCS 所有產品均通過「韓國皮膚臨床科學研究所」的皮膚測試,不含6種對皮膚有害的成分。


亮白淡斑同保濕鎖水精華都是吸管裝,
2支眼部精華都用上金屬離子滾珠筆頭設計,用起上來都舒服﹗
包裝簡單﹑衛生﹑易用﹗

先來試試 DCS 亮白淡斑 LINE﹗

DCS 亮白淡斑精華 (30ml)/ 售價:$279
含美白成分ILLUMISCIN - 由橄欖葉萃取物、抗壞血酸葡糖苷及Zinc PCA組成,
有助阻擋黑色素形成,並有效減少色斑。
均勻膚色提升肌膚光澤度。
具美白和抗皺雙重功效。

先滴上手試試﹗

好快就會比皮膚吸收﹗

哈哈﹗去到我呢個年紀,美白和抗皺真是好重要﹗
最近同 2個囡多戶外活動,啲斑真是好西厲﹗
用上面都感覺好舒服,唔會笠,亦唔會太乾,
好多美白產品都會有偏笠/ 偏乾的問題, 
呢支搽上面的感覺有少少似 B5 GEL﹗

DCS 亮白淡斑安瓶眼精華 (10ml)/ 售價:$279
金屬離子滾珠筆頭設計,促進眼周血液循環。
含豐富水解膠原蛋白,有效抑制黑色素形成,消除浮腫及黑眼圈問題。

其實我自己是第一次用滾珠筆型的 EYE SERUM﹗
真是幾舒服喎﹗涼涼地﹗又可以順便按摩一下對眼﹗

碌完再用手指頭輕輕按幾下,吸收得再好啲﹗

DCS 保濕鎖水精華 (30ml)/ 售價:$279
含龍舌蘭仙人掌萃取物 - 水分儲存能力極高,含有豐富鐵、鈣、鉀、鎂等礦物質,
有效為皮膚補水及調節水油平衡。
含透明質酸鈉,其水份含量達其重量的6000 倍,
為皮膚細胞注入源源水份及保持肌膚彈性,增強肌膚抵抗力。

質地會比亮白淡斑精華厚身,
我自己覺得以我油性皮膚,晚上用會比較適合﹗
夜晚搽厚少少,依家夏天開住冷氣瞓,起身都唔會覺得皮膚太乾﹗

DCS 保濕鎖水眼部精華 (10ml)/ 售價:$279
含龍舌蘭仙人掌及海葡萄萃取物  。
含透明質酸鈉,有助撫平乾紋及幼紋。
收緊眼袋, 淡化黑眼圈。
 舒緩眼周肌膚疲倦暗啞問題。

同老公試下,佢成日都偷我啲護膚品用﹗
hehehe...男人唔可以比佢有魚尾紋,會惹桃花﹗


大家LIKE咗我地個 FACEBOOK PAGE 未呀?未就快啲 LIKE 啦﹗

1 則留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...