2015年10月26日 星期一

大頭妹閱讀進度(5y5m)

大頭妹讀書,從來都唔洗我太勞氣﹗ hehehe...雖然暫時只是幼稚園,我咁講好似言之過早﹗總之佢就唔係特別叻,但學校教咗嘅,佢都會記得﹗

終於買了 ORT 返屋企慢慢睇﹗之前想買好耐,又覺得圖書館都有得借,不過我邊有恆心個個星期同佢地去圖書館,所以都是買啦﹗之前係圖書館借咗 Level 5 同 6 比較過,大頭妹可以自己睇 Level 5,Level 6 要我陪睇,所以我買咗 Level 5,之後應該會買埋 Level 6﹗哈哈﹗其實係唔係應該買未識睇嘅呢?﹗不過我成日覺得有妹妹跟無所謂啦﹗衫就執唔到,書就一定執到啦﹗今次小丸子就真是 "執書" 啦﹗

ort 仲有個 apps,我都買咗,比佢當 audio book 咁聽,不過有時內容唔完全一樣﹗

我買的書是 stage 5,但係 apps 入面就 stage 6,可能唔同版啦﹗


同一個故事,有時書會多咗一兩句﹗

大頭妹最近勁鍾意 Inside out,所以我見到都會買﹗仲有一本是 Bing Bong 的番外篇﹗

step into reading 的 level 3 都 ok,字多但唔深﹗

另外個本 Disney read-along CD storybook,真是比較多字,要睇晒一本都要有少少耐性,暫時大頭妹就可以自己坐係度聽/ 睇晒一本,小丸子通常播到一半都無就走咗去﹗

Jolly Kingdom終於上到 Level 3啦﹗
由 K1下學期開始上,我地一星期一堂,要 3年半,應該上小學前就上完﹗
其實有冇用?﹗我可以話一定有用,不過一定要多練習﹗
我無同大頭妹溫 phonics,自己都唔係好識,好在大頭妹之前一直都是國際班,所以都有一定的底子,現在的幼稚園都有教 phonics,都可以溫習一下﹗


開始同大頭妹默下書﹗之前係 Cambridge 個 website download 咗 starter 的生字,依家一星期同大頭妹默一次,等佢有默書的 "概念"﹗


大家LIKE咗我地個 FACEBOOK PAGE 未呀?未就快啲 LIKE 啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...