2015年10月20日 星期二

20150928@川龍飲茶/城門水塘行山一日遊 (下)


繼續我們的川龍飲茶/城門水塘行山一日遊﹗

對於我來講,我今日其實只是想去川龍飲啖茶食個飽,但對小朋友來講,他們有用不完的能量,當然要再放下電,所以我們飲完茶又再坐小巴,返荃灣的小巴站,再轉坐 82號小巴上城門水塘行山和看猴子啦﹗

哈哈...睇我個笑容就知我 "鍾意" 行山啦﹗

唉﹗咁小朋友...又真是玩得好開心﹗


呢度風景都唔錯﹗


嘩﹗行行下聽到後面叫,原來有馬騮搶咗 Mandy 手上袋垃圾,隻馬騮飲 Mancent 同 Marcus 飲完的蘋果汁﹗




我地本來想行去主壩,但原來我地行錯方向,如果落小巴向前行,即 bbq 方向,應該半小時就到水壩,我地上咗山個邊,應該係行唔到,尤其係帶住 4個小朋友﹗

行行下見到牛群添呀﹗

叫小丸子同牛影相...佢掛住飲橙汁﹗

都有 6-7隻牛一齊食草﹗










最後行到 4:00,去小食亭買雪條食,食完就坐車返屋企啦﹗

大家LIKE咗我地個 FACEBOOK PAGE 未呀?未就快啲 LIKE 啦﹗



沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...