2015年10月2日 星期五

【Sugar】媽媽聚會@20150918



住咗係太古咁耐,一次都未去過 Sugar!今晚竟然即慶來個mami's night (笑)!

Sugar係 East Hotel 32/F 的酒吧,放工時間都幾多人嚟飲下野,尤其外國人多!個view都幾靚,價錢中等,講真真是唔貴,non-alcohol 的 cocktail 都只是 $65杯!pizza﹑小食都是 around 百多元,份量都唔太細,幾個朋友一齊飲飲食食就最岩啦﹗

由於高過晒前面的太古城,所以可以有個無敵海景!

小食的質素都非常不錯!Pizza我無食,我未去到!

薯條好正!加埋芝士仲正!

德國腸,有少少蜜糖,好味!

牛柳粒都唔錯!可以生少少就仲好!

哈哈!得我一個唔飲酒,想要杯橙汁,侍應介紹我飲杯無酒精的cocktail 。

下次我都要試下飲紅酒(笑)。

一支$530,除返都是幾十蚊杯,都 ok啦﹗

我返屋企同阿旺講,下次同佢去二人世界一下,不過我估我地 2個都無咁嘅閒情﹗

大家LIKE咗我地個 FACEBOOK PAGE 未呀?未就快啲 LIKE 啦﹗



1 則留言:

  1. 我係附近番工 都會耐不時去個到 飲野 食野就未試過 😁😁😁😁 下次可以試下

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...