2015年10月22日 星期四

20151016@大頭姨姨生日飯 「北京樓」

2015年 10月16日 (星期五)

呀﹗又好幾日無出 blog﹗

2個轉校之後,我真是忙咗好多﹗因為依家 2個都下午班,放學返到屋企都已經 5:15,如果合作食完 tea 沖涼,沖完都已經 6:00幾,我就差不多返到屋企﹗跟住就開始做功課,如果以 working mom 來講,返上午班時間真是好用好多,我估對 full time mom 都是一樣,不過我地 working mom,早上真是教唔到功課,依家好多時,放工返去陪大頭妹做一陣功課就食飯,如果功課多個日,食完飯都仲要做﹗少咗時間溫習/ 玩/ 講故事/ 做練習﹗

講返大頭姨姨餐生日飯,我地都鍾意食北京填鴨,耐唔耐就想食,所以今次就揀咗北京樓﹗今次無叫套餐啦﹗其實恆生信用卡做梗一個 promotion 都幾抵﹗不過又好多野唔係真係鍾意食,完全只是因為抵食,所以都係散叫,唔係貴好多﹗

鎮江淆肉,切片上,好似少咗咬口,不過都幾香﹗

生煎包,不過不失,夠熱不過好似唔夠脆﹗

小籠包...睇個皮...都知一般...不過我又衰,我凍晒先食...就真是非常一般...

上海粗炒,北京樓的上海粗炒唔錯﹗

當然唔少得北京填鴨啦﹗

大頭妹同小丸子就最鍾意..."包",包完比我食...


我好鍾意食拔絲香蕉,每次都要點架﹗

最後當然唔少得生日蛋糕啦﹗

大家LIKE咗我地個 FACEBOOK PAGE 未呀?未就快啲 LIKE 啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...