2015年10月23日 星期五

大頭妹學琴 6個月進度 (5y5m)

9月的時候,突然有一日,大頭妹叫我唔洗再陪佢上堂啦﹗佢話自己上,我就同佢講好啦,比佢自己上,不過暫時都會 keep 住一個月陪佢上一次,跟下佢的進度﹗老實講,我成 20年前學,亦唔係學咗好耐,我自己都跟唔到佢進度幾耐架啦﹗佢依家自己話自己上都是好嘅﹗

點知上完第 1堂,老師出嚟話 "原來佢好多野講,今日上堂好多野問,又好搞笑...",再之後上堂,老師又話 "佢唔知做咩郁身郁勢,手位又擺得唔靚..." 。唉﹗唔通我真是咁大 "威力"?﹗我成日比人話我比太大壓力個女,但我一唔入去一齊上堂就作反喎﹗咁點計先?﹗

加埋因為中間轉校,我又心神恍惚,少咗練琴,成績即刻由 A,去到 A-,再去到 B+﹗嗱﹗係唔係要嚴啲呢?﹗我覺得係囉﹗

比我特訓返一個星期,其實都是一星期練 3日琴,又上返 A啦﹗

老實講,學琴真是要勤力練架﹗邊有咁多天才吖﹗最少我個囡一定唔係囉﹗





大家LIKE咗我地個 FACEBOOK PAGE 未呀?未就快啲 LIKE 啦﹗

4 則留言:

  1. 慢慢黎 我覺得最緊要佢自己有興趣

    唔好俾太大壓力佢 哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. HAAHAHAH...其實我都唔係好谷,不過佢真是睇少眼都唔得掂﹗

      刪除
  2. 留意檤‵櫈高度,第一個video 睇到個手掌斜左,應該係坐得太低。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝提點﹗依家屋企買咗琴,應該會好少少,唔洗次次較高度,有時練琴我真是唔記得﹗

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...