2015年10月19日 星期一

20150928@川龍飲茶/城門水塘行山一日遊 (上)


中秋節幾日假期,當然要約下朋友去玩,比小朋友放下電啦﹗一早約埋國皇同80後一家去郊遊﹗先去川龍飲茶,再去行城門水塘睇馬騮﹗可惜當日魚仔發燒,最後就得我地同國皇一家去玩啦﹗

其實我住係荃灣應該都有 20年,從來未去過川龍飲茶,原來係荃灣坐 85號小巴上去,都是大約 10-15分鐘車程,又唔遠喎﹗

呢度飲茶是全自助式,連茶都要自己沖﹗(真是麻煩晒 Mandy啦﹗)

點心當然都是自己拎﹗呢啲事...當然是 2位猛男做啦﹗

hehehe...我呢?﹗就坐係度影下小朋友啦﹗

小丸子因為要食,我地唔記得帶餐具,佢今日學識咗用筷子﹗


有 Mancent 陪,連大頭妹...都識用筷子﹗但我之後再要佢用,佢已經唔肯用,又要用返匙羹﹗真是激死人呀﹗

講返川龍的點心﹗味道都唔錯,食懷舊的味道,而且食完唔口喝,應該無味精﹗

 叉燒包,比小朋友們食晒﹗

馬拉糕比較硬,小朋友唔幫襯﹗

鳳爪,普普通通﹗

牛肚好味道﹗

呢個雞札非常足料,竟然有好好味的芋頭,真是好感動﹗依家好多都無架啦,變咗條蟹柳﹗



咸水角,無特別﹗

呢個鵪鶉蛋燒賣真是好好味﹗蝦同肉的比例是一半,而且唔係淨係肥豬肉﹗

好耐無見過的紙包骨,阿旺話細個去酒樓好恨食,因為係大點,唔係次次都可以食﹗有時就係咁,我地細個生活可能窮少少,不過我地就學識 "珍惜",依家小朋友,樣樣得來太易,反而唔識珍惜,不過又係小朋友的錯?﹗定係家長的錯呢?﹗

嚟到呢度,當然要食 "西洋菜" 啦﹗真是好甜好好味﹗

 腸粉﹗小朋友的最愛﹗


呢個大包真是好大,入面仲好足料﹗



蝦餃,小丸子自己話要食,我估佢平時同爺爺嫲嫲飲茶有食﹗

沙翁

芝麻卷,呢度的芝麻卷是熱嘅?﹗

最後當然唔少得山水豆腐花啦﹗

嘩﹗大家估下我地食咗幾多錢?﹗
我地咁食法,最後埋單只是 $410﹗真是好抵﹗

大家LIKE咗我地個 FACEBOOK PAGE 未呀?未就快啲 LIKE 啦﹗






沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...