2015年10月9日 星期五

20150929@同學生日飯【小平津】


2015年 9月29日 (星期二)

今日約了大學同學食生日飯,9月才食 8月的生日飯,我的同學真是好難約,好似得我最得閒﹗今次壽星仔話想食日本菜,我就是 openrice 找找銅鑼灣的日本菜,比我找到 【小平津】,原來都有同學試得,我反而第一次食﹗

我覺得水準非常好,類似家庭式的菜式,價錢也不貴﹗我們今日點了: 南瓜沙津﹑拉麵沙津﹑牛肉烏東鍋﹑魚湯烏東鍋﹑軟殼蟹卷﹑鰻魚豆腐天婦羅﹑燒牛舌﹑燒煙肉荔枝卷﹑吉列蠔﹑芥末八爪魚。

前菜都一點也不馬虎,有青瓜﹑黃蘿蔔﹑牛舌﹗好好味﹗

南瓜沙津,我覺得香港唔多地方有得食,上次跟櫻井老師學過,她說在日本好普遍,基本上去大型超市的 food market 都會找到﹗

芥末八爪魚,我第一次吃,味道比我想像中好﹗

燒牛舌,3件大大件的牛舌才 $30﹗而且好好味﹗非常抵食﹗

燒煙肉荔枝卷,煙肉咸咸地,加埋甜甜地的荔枝,都幾特別﹗

拉麵沙津,用上芝麻醬,入面有少少蟹柳﹑蟹子﹑青瓜﹑車厘茄,又是比想像中出色,我原先怕會怪怪的,但吃過覺得好好味,清清地唔錯﹗

燒蛋卷﹗

軟殼蟹卷,非常足料﹗

鰻魚豆腐天婦羅,這個是 openrice 必點之一,我當然不會錯過啦﹗真是非常美味﹗

吉列蠔,這個不及『東寶』的炸蠔,東寶的做到外脆內 juicy﹗這個有點過熟,唔夠 juicy﹗

牛肉鍋,味道不錯﹗這兒的魚湯鍋比較出名,但我們今次吃過,覺得牛肉鍋好像比較好,因為魚湯鍋沒有什麼 "餸",牛肉鍋相比比較豐富﹗

這個魚湯鍋的湯底真是好美味﹗多菜沒有肉,比較適知女士啦﹗


最後仲有雪糕﹗

呵呵呵﹗下次我要同阿旺再來過﹗ 


大家LIKE咗我地個 FACEBOOK PAGE 未呀?未就快啲 LIKE 啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...