2015年10月6日 星期二

小丸子3歲5個月【K1開學】


因為轉校的事,事出突然,我寫 blog 進度又慢,出 blog 之前,小丸子已經轉咗校,開咗第 2次學,我先寫返第1次開學﹗

今年開學,原來的幼稚園搬咗校舍,其實同去新學校無分別,今年 2個班主任都是非常有經驗的,我真是好開心,哈哈,點知 2個星期後,忽然有機會轉校﹗老實講,都有唔捨得,不過真是無辦法,唔想玩升小一的遊戲,家姐 K3都轉校,阿妹當然要跟啦﹗

本來今個學期,大頭妹同小丸子一個返上午,一個返下午,2個都要坐校車﹗小丸子日日放學都同我講好悶,佢話等家姐放學等好耐,又唔見晒啲朋友 (即是家姐啲同學,佢以前會接家姐放學,所以同家姐同學好好朋友)。依家轉校,一齊返下午班了﹗又可以一齊玩啦﹗


第一日返學,好開心﹗我覺得小丸子今年乖咗好多﹗
講到好多學校的事比我知,佢話老師講上堂唔可以講野,唔可以企起身﹗
係呀﹗K1 多好多規矩要守架啦﹗唔可以再好多 N班咁,鍾意點就點﹗

第1日返學,當然由媽媽帶返學啦﹗

希望媽媽無幫你揀錯啦﹗雖然好多人話新學校適合家姐,多過適合你﹗不過媽媽相信你,你大個囡啦,開始知道要守規矩,會乖乖聽老師話,做一個好孩子﹗

大家LIKE咗我地個 FACEBOOK PAGE 未呀?未就快啲 LIKE 啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...