2015年10月27日 星期二

大頭妹升小大作戰-第一回

呀﹗其實掙扎咗一陣寫唔寫大頭妹考小一好?﹗畢竟都比較 "敏感"﹗ 最後都是決定寫,記低大頭妹成長的一點一滴,考小一相信都是人生之中重要的一部份(最少呢刻咁覺得,到佢大個/老咗,可能覺得一啲都唔重要/完全唔記得),但就唔會出學校名啦﹗我知...如果你都知...就我知你知算啦﹗(blogspot 又無 private 功能,又唔想開多個 private blog,我自己真是 manage 唔到太多 blog)

好啦﹗入正題﹗其實我最後都是幫大頭妹報咗 4間小學,1間直資 3間私小。好多人同我講,依家呢個年頭,報得 4間,好難考到﹗我都知我都明,不過到底報幾多間先岩?﹗無人知﹗

其實要一個5歲多的小朋友明白什麼是考小學,真是唔容易,我地之前都有帶大頭妹參觀小學的開放日,比佢大約知道就快要升小學,小學大約是點樣。

不過到面試的時候,大頭妹話唔想升小學,想一直讀幼稚園,唔想同同學分開!好彩第一間面試的學校,差不多半班同學都去考,所以就可以同佢講,大家都會一齊考,考到就可以再做同學啦!

  爸爸同大頭妹心理導中!

我地第一間面試的小學,是東區有名的直資小學,有自己中學一條龍,到升中時唔洗煩。因為直資,學費相對比私小平。仲要好近屋企,只是數個地鐵站,再行一小段路﹗

前後聽過3次講座,3次都覺得好impressive! 學校主張愉快學習,學生都好精靈活潑,岩岩今年中學部仲出咗2名DSE狀元,証明愉快學習,都有成績!

今年好似有3600幾人見,有1000人入2nd in,大約1/4機會,之後再揀400人 3rd in,即1/10機會,最後得120個位,唉...唔洗計,即是無咩機會。


大頭妹見完之後話滿意自己表現,我話獎佢食杯雪糕!

出blog之時,都出咗結果,大頭妹入唔到2nd in啦!其實都是意料中事,不過話無失望就假! 點知同一日下午,我地就收到幼稚園 K3插班面試結果,新幼稚園收咗大頭妹﹗嘩﹗我個日的心情,真是好似坐過山車咁﹗

大家LIKE咗我地個 FACEBOOK PAGE 未呀?未就快啲 LIKE 啦﹗

6 則留言:

  1. K3插班收咗大頭妹,恭喜晒!加油!

    回覆刪除
  2. 我知知地你講邊間,我有琴學生係小學度讀,第一年係測考 (真係勁好)中學部我就有學生家長係果度教書。仲IN左邊間? 我係CWB教琴,所以好多學生讀唔同區,都八到幾多野~

    回覆刪除
  3. 我囡在這間, 第二ROUND止步.

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...