2011年9月26日 星期一

大頭妹16個月成長誌



又是時候寫大頭妹 16個月的成長日誌啦 (又遲了2個星期啦)﹗今個月的體重唔清楚,屋企個磅壞咗﹗身高唔清楚﹗哈哈﹗好一個唔清唔楚的成長日誌﹗上個月學識行之後,今個月行得幾好啦﹗已經好少再爬啦﹗對腳即時靚晒,之前爬到對腳瘀晒﹗

飲食方面: 其實依家都好隨意比我地大人食的食物大頭妹食, 只是涼茶/ 蜜糖/ 花生果仁唔食得﹗佢應該未飲過可樂 (如果工人姐姐/ 奶奶無偷偷地比佢飲的話)﹗上次比咗少少益力多佢飲,開心到佢飲完都唔捨得扔個樽﹗一拎走佢個吉樽就喊﹗   說話方面: 新學識的有 NIGHT NIGHT, BEAR BEAR (原來是指BELLY BUTTON), KIT KIT (HELLO KITTY真是毒害每一個少女), 始 (開始), GOGOGO, 無, 其實仲有好多古古怪怪的...
行為認知方面
: 我一向都覺得大頭妹好乖﹗每日我地返屋出門口,佢都會好乖咁同我地BYE BYE好似好生性咁﹗但我地放工返去呢,佢返而會帶我地去門口,會講 街街, 叫我地帶佢去街,好似明白我地早上就唔會帶佢出去,夜晚就可以帶佢出街咁﹗最近仲識等我地門,通常都是我放工返屋企先,我返屋企之後,佢一定要我抱,如果 我直行直過,佢就會喊﹗之後我地係廳玩,佢一聽到門外面有聲呢,佢就會向住門叫 "PAPA",下次要錄比阿旺睇,等佢"冷"街都"冷"得唔安落﹗成日丟低我地2個出去玩吖嗱﹗

佢最近又有一個得意的行為,就是扭計的時候,會自己行去一個可以依靠的地方
例如
:
梳化,爬落去食手指,但又唔會哭鬧

估下佢做咗咩?
 




佢扔咗個奶樽落地囉﹗


最近唔知點解好鍾意扔野落地﹗星期日又將我部iphone扔落地,比我打咗2下手仔,喊到收唔到聲,之後一定要我抱住 (應該都知自己naughty),抱抱下就瞓咗啦﹗其實我打佢個2下就一定唔痛,都只是想比佢知咩係唔做得啫﹗


今個月岩岩是中秋節,撈埋中秋一齊寫,正日中秋節,得我地一家3口慶祝,食完飯本來想帶大頭妹去留下的中秋節晚會,點知原來個晚會是前一晚舉行,落到留下人影都無一隻,唯有改去太古城囉﹗

個貪靚豬,一照鏡就做 "靚靚" POST啦﹗

係商場放心比佢自己行﹗

一個BB拎住2個燈籠自己行﹗


HEHEHEH...媽媽好努力咁SHOPPING﹗
幾得戚﹗


佢仲同鏡後面得一個男人玩﹗(唔係阿旺,係另一邊)

其實我唔明點解佢會知鏡入面的人,其實是係佢後面?﹗原來BB咁聰明?﹗
8月15的月光

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...