2011年9月23日 星期五

阿旺生日飯@金羅寶

對﹗大家沒有眼花,我亦沒有寫錯﹗仍然是阿旺生日飯,食足差不多一個月,沒完沒了﹗事關身邊的朋友仔太難約啦﹗不過難約是好事,証明佢地都事業有成啦﹗

講返餐飯,地點又係我揀的﹗哈哈﹗想食韓燒好耐啦﹗之前岩岩煲完李敏鎬的城市獵人,一直想食韓國菜﹗

再食一次原裝,我發現...我煮的已經好食過呢個原裝版啦﹗


前菜1234

前菜5678

炒年糕

牛筋骨

牛舌

人參雞湯 - 唔知點解...好似人參雞粥咁...

煎餅


餐後甜品



 


為免同大家失去聯絡,大家都ADD埋我個FACEBOOK PAGE啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...