2011年9月5日 星期一

睇世界最大的大魚魚綵燈




上年中秋節,大頭妹都只是
4個月,所以都無特別去慶祝,我連燈籠都沒有買,今年大頭妹已經有2個燈籠啦 (HEHEHE…港孩就是這樣長大的)﹗雖然離中秋仲有成個星期,不過剛剛的星期日我已經帶了大頭妹去維多利亞公園的「李錦記綵燈大觀園」睇花燈啦﹗

這個花燈就威水啦﹗
打破健力士世界紀錄,是全球最大的綵燈,綵燈的造型是一尾魚,全長約37米,闊9.6米,高13 (是米呀﹗不是CM﹑不是呎呀﹗)這個巨型綵燈是花燈設計比賽的優勝作品,比賽由香港旅遊發展局主辦,香港設計師學會、香港建築師學會及香港設計大使協辦。這個魚型綵燈體內中空,從不同角度欣賞,可以看到千變萬化的視覺效果。 (資料: 旅遊發展局網頁) 另外由於條魚以獨有竹棚技術搭建,仲可走進魚肚觀賞﹗綵燈由9月3日至13日,下午6:00-11:00開放觀賞 (農曆8月14至16日,至午夜12:00),所以大家食完 "團圓飯",一家大細一齊去睇﹗


等大頭妹食埋晚餐,我地就出發啦﹗


買了新的相機 (下篇BLOG講下),試下唔同的EFFECT﹗
這個是SOFT EFFECT﹗



港鐡天后站A2出口左轉,就會見到指示牌啦﹗

離遠已經見到大大的綵燈啦﹗魚形...真是好可愛﹗

入口


近睇仲大﹗

李錦記仲特別安排了許願牆比大家許願﹗

大頭姨姨許願ING...
 
阿旺都有許願...不過...
 
"大家身體健康﹑心想成"﹗
我問佢: "唔係心想事成咩?﹗",佢話是心想時時成/ 有時成喎﹗


嘩﹗唔知呢度有幾多個燈籠呢?可以玩返個有獎問答遊戲喎﹗

如果有帶大機...應該會影得仲靚﹗

阿旺與大頭妹﹗

三姊妹...HEHEHHEHE

全家福

打破健力士﹗

走啦﹗覺得佢地好溫馨,所以影下﹗




HEHEHE...最近成日睇魚﹗上次去海洋公園睇魚的時候,不時聽到好多人指住啲魚,討論點煮最好味﹗又話清蒸,又話炸完點沙律醬﹗我心諗...如果啲魚聽得明...應該都會好傷心﹗其實我話如果條魚新鮮﹗除咗做刺身,一定是清蒸最好味啦﹗

阿蘇教的,蒸魚要用蔥墊底﹗

有時間就整下啲蔥花﹗只要用叉 "叉" 開就可以﹗

蒸8分﹗唔好以為蒸魚好易...想當年...我都成日失敗﹗一是太熟﹑一是中間未熟透﹗

爆皮即是熟啦﹗掉咗墊底的蔥...通常啲水我都唔要﹗

加返啲新蔥上面﹗

贊油

再淋上蒸魚豉油就完成啦﹗

食得﹗


如果大家有興趣去睇/ 去影相,可以去李錦記的FACEBOOK PAGE睇下活動的詳情: http://www.lkk.com/fb

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...