2011年9月2日 星期五

阿旺正日生日@OCEAN PARK

阿旺正日生日,終於都去得成海洋公園啦﹗上次我生日,都一樣請了假想去海洋公園 (生日免費嘛),不過兩個懶人推來推去,又話唔去海洋公園,不如去香港公園,最後連鰂魚涌公園都去唔成﹗不過,今次有更大的原動力去,因為大頭妹識行啦嘛﹗一諗起佢係公園入面行下扭下PAT PAT,就好有動力要去啦﹗
有上次去迪欣湖的經驗,今次做足防晒準備啦﹗一早已經買了
BB防晒 (行了很多間,周圍都無貨),仲帶埋帽﹗真是OK喎,晒足全日,面仔手仔的皮膚都沒有紅﹗

一入門口就有一個好好人的職員哥哥主動幫我地影合照啦﹗抵讚﹗

第一站去睇魚,大頭妹好開心呢﹗佢平時去超市/ 酒樓,都好鍾意睇魚﹗
仲係呢度撞到BLOG友仔


好得意...其實真是有少少想買

海洋公園真是多了很多新設施,有個好大的水池,大頭妹都好鍾意﹗

第2站去睇熊貓,大頭妹未識睇﹗

反而比佢企上個講者台,佢就好開心﹗


之後就問始玩了機動啦﹗

去探盈盈樂樂,順便過冷河﹗


唔知是盈盈定樂樂呢?

有熊貓的叫聲聽﹗

好受較小的小朋友歡迎﹗

去兒童王國啦﹗想反映一下,車箱比較污糟,我都唔比大頭妹坐﹗
唔知會唔會有海洋公園的職員睇我個BLOG呢?﹗

坐MERRY-GO-ROUND,不過大頭妹太細,只可以坐卡位﹗

不斷都只是可以玩啲轉的機動,轉到我同阿旺頭都暈埋﹗



好專心咁睇風景﹗

是時候叉一叉電﹗

玩完一輪機動,要坐下睇下SHOW,休息一下啦﹗

點解我咁嘅樣?﹗

因為我一心睇真的海獅,點知出場的是威威司令﹗

好在大頭妹好鍾意﹗

睇完仲有得合照﹗

大頭妹夠時間食奶啦﹗阿旺都要過冷河,所以我地去了大熊貓餐廳﹗
有冷氣的,貴小食亭好多﹗這個下午茶SET,$78﹗


點知一坐低,大頭妹就瞓咗啦﹗

之前比阿旺笑得,話個場點會有真海獅睇﹗點知又真是有真海獅睇喎﹗哼﹗

大頭妹都睇得好專心﹗

是日欖車暫停,比個機會我地坐海洋號列車上山去另一邊﹗

開始攰啦﹗唔肯自己行啦﹗

生日入場仲有小食8折COUPON,
阿旺買了燒魷魚,OK抵喎,海洋公園價都只是 $28﹗


仲有一杯冰 $32﹗

金鐘地鐡站口的車仔檔買的,$10﹗
仲大大隻字寫住園內賣 $22﹗


阿旺今次帶了很多零食比大頭妹,
有: 蛋糕仔1個﹑芝士2粒﹑長餅1包﹑蛋餅2包﹗
最後食剩一包蛋餅咋﹗


休息完,再去睇SHOW﹗今次睇海豚SHOW﹗

唔知大頭妹識唔識睇﹗佢好似是見到有雀仔飛過,所以拍手﹗

最後海豚BYE BYE,大頭妹都同佢地BYE BYE﹗

其實好耐都無睇過呢個SHOW啦﹗

差不多6:00,仲有水母館同中華鱘館未去,去了後者,因為之前未去過﹗
不過應該水母館會多啲野睇﹗


最後睇埋佢個完場SHOW﹗

好精彩呢﹗

今日是舊票價的最後一日,仲是$250, 我個工人姐姐教我地去金鐘MTR買,$222一張飛,平$28﹗不過由 9月1日開始,其實生日的一個免費,仲可以以半價買多一張飛,新價是$280,半價即是$140﹗仲抵﹗HEHEHEH...下年生日再去過﹗不過我同阿 旺的生日都是大熱天,都真是幾辛苦﹗我今次仲好勇敢,無帶車仔,全程手抱/ 拖住行﹗好似做了一整日苦力咁﹗HEHEHEH...不過苦得好開心﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...