2011年9月9日 星期五

朋友仔生日飯@中環北京樓

 


今個星期的
BLOG,竟然全部都是外食, 今次是大學同學的生日飯,地點是中環北京樓,又是我揀的﹗HEHEHE…無辦法,最得閒是我,我負責約人訂枱就最適合不過啦﹗約了足足一個月才齊人,但到最後其中一個壽星仔竟然要出BUSINESS TRIP不能出席,真是越來越難齊人﹗

我上 開飯啦睇,中環的北京樓是咁多間之中最高分的,我地又大部份都是港島人,所以我就揀了中環的一間﹗不過試完之後,又覺得好似同其他的分別不大﹗除了價錢比較貴之外,就是裝修靚啲﹑碗碟靚啲囉﹗

前菜,一坐低就放低2碟,每碟 $28﹗

燻魚好味﹗

醉雞好似唔夠醉﹗

蔥爆牛肉唔夠牛味﹗

片皮鴨好味﹗

一隻有 2大碟﹗
 



呢間分店有拉麵表演睇﹗表演完每枱送返幾條...


雲吞雞


煎鍋貼

HEHEHEH...我的最愛...拔絲香蕉﹗

上次我老闆話佢出去食飯,有個老外唔識,竟然將拔絲香蕉點XO醬食...諗起都好笑﹗

好味道﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...