2011年9月15日 星期四

大頭妹的學生相

 

9月份啦﹗
又到報幼稚園的季節﹗

之前幫大頭妹申請護照的時候,
因為時間太趕,沒有自己影護照相,
今次有好多時間影學生相啦﹗
一於試下自己影啦﹗

自己影的好處是可以影好多好多張,
再揀一張最合心水的﹗
今次大大話話...可能影了過百張﹗


一開始都正正經經﹗

仲有少少微笑﹗

同上面一張差唔多,我最後揀了這一張﹗

其實幾好,不過好似暗咗少少﹗

我個人幾鍾意這一幅,好嬌俏﹗

之後開始失控啦﹗
叫佢笑...

佢就笑成咁﹗
 


同佢講唔係咁笑呀﹗
佢就發難啦﹗

大頭妹: 又叫我笑,笑完又話唔岩,你到底想點架?﹗

之後再叫佢笑,
佢都懶得理我...

大頭妹: 你自己諗下你想要咩先啦﹗我食住手指先﹗

影到佢都唔耐煩...


大頭妹: 微笑又唔係...大笑又唔係...都唔知我媽咪想點?﹗


影了過百張,最近用返最早段影的一張 (大約第4-5張)﹗
所以原來快圖美影4張是有原因的﹗
影得太多...個小朋友都無耐性...又可能是我個囡特別無耐性﹗

我今次是用一個叫PASSPORT PHOTO DIY1.8的SOFTWARE:
http://www.openplatform.com.hk/chinese/photodiy.htm
UPLOAD咗相上去之後,仲可以揀SIZE﹗
一般學生相是2寸*1.5寸,
岩岩是8張相一版的﹗
去快圖美晒4R就岩岩好架啦﹗
即是 $1.5就有8張學生相啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...