2011年9月12日 星期一

COMPLETELY RUBBISH

上星期日,帶大頭妹去OB的生日會﹗本來都開開心心的﹗誰不知出席的仲有一位有 暴力傾向的小朋友﹗個小朋友讀K1,即是大約3歲啦﹗我覺得應該都要有基本 對錯的認知﹗佢竟然一而再﹑再而三打小朋友,佢父母仲要只是講 2 “WHO’S NAUGHTY BOY/ NAUGHTY/ IT IS VERY BAD就算﹗個細路唔識,個大人應該識啦﹗個大人都完全無歉意,叫個細路道歉,個細路無做,個大人是不是應該道歉呢?﹗連脾氣同量度都好好的阿旺,都要用 大開眼界來形容﹗

事情的來龍去脈是這樣的﹗個小朋友玩一個會發聲的學行玩具﹗大頭妹又走過去玩,之後攞起個玩具電話,個小朋友即刻搶返,再推大頭妹落地﹗後腦 一聲撞落地﹗由於事出突然,我都唔識做反應,有人問咩事﹗我就話個小朋友推大頭妹﹗之後個媽咪仲要問個小朋友有冇推﹗我心諗你覺得我屈你個小朋友?﹗之後個爸爸就問佢點解要推人﹗佢媽咪仲話是因為大頭妹搶佢的玩具﹗我即時都講是大頭妹先玩的﹗之後…DEAD AIR一陣,大家都當無事發生﹗對方又唔係我朋友,我又係一個生日會當中﹗我可以點?﹗帶大頭妹即走?﹗我唯有叫阿旺寸步不離貼身保護大頭妹囉﹗之後大頭妹同OB玩玩具,佢又去末收﹗又打OB,同推佢落地(完全無原因)﹗佢父母一樣無反應﹗
可能一直無發洩心中的怒火﹗成晚都瞓唔著﹗3:30A.M.叫醒阿旺比我鬧,一直鬧到 5:00A.M.﹗阿旺話經一事長一智,話下次再帶大頭妹同其仔小朋友玩的時候,就識得睇實大頭妹﹗我覺得最激氣的是個小朋友家長的態度﹗2個香港人父母教到個小朋友唔識廣東話仲好似好威咁﹗比幾多錢送個小朋友去國際學校讀又有什麼用,連基本的品行都沒有好好教導﹗比我的感覺上,佢地覺得只要小朋友學識英文就可以啦﹗其他都不重要﹗身為香港人都唔學廣東話,擺明唔想同我地呢啲平民百姓 交往,我地高攀了人,個囡比人推一下是應該的﹗原來世界上真的有這樣的的父母?﹗將來的世界會變成點?﹗我唯有學唐司長講一句 “COMPLETELY RUBBISH

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...